Ostuemotsiooni tingis korralik, täiesti roostevaba kere ning kolinavabad sillad, kenasti tuksuv mootor. Salong on suht kole - kollakas-beezi värvi, kuid ise on paigaldatud elektriaknad ning seetõttu on jäänud lingiauguga uksepolstrid. Samuti olid ees sees Recaro istmed (pruun velvet), mis ei sobinud üldse kokku minu tagumikuga, seega sai need välja tõstetud ning toodud Cardo pakutud käetugedega istmed. Ei ole needki kõige sobivamad värvi poolest auto sisuga , kuid minu jaoks mugavamad kui Recarod, mille olen nõus meeleldi muude polstritükkide vastu vahetama.
Samuti sai eemaldatud autost kilomeetrite kaupa audiokaablit ja tagaaknalaual suured kõlariaugud (tegin uue aknalaua), kahjuks on kõlariaukude tegemiseks ka julmalt relakaga plekki lõigatud.
Vahetatud sai ka temperatuuriseieri andur, nüüd vähemalt seier töötab. Kas on normaalne, et seier ei ole sooja mootoriga päris täpselt keskel, vaid natukene keskkohast vasakul, külma pool?
Imestuseks töötab väga hästi (võimalik asfaldil väikse hoopealt rattad plokki tõmmata) ka käsipidur. Samuti üllatusin avastades tagant ketaspidurid.
Vead hetkel - mootor jõuetu, nagu oleks 1,6 mitte 2,5 mootor vahel. Alguses arvasin, et niikuinii nukk kulunud (sai uuritud netist ja leitud, et se peaks tüüpviga olema), klapid ju klõbisevad, et sinna see jõud kaob. Sai klapikambrikaas maha võetud, nukk-nookurid täitsa korralikud. Hetkel täitsa nõutu ses suhtes, vaakumvoolikud kõik korras olevat, tühikõik on korras, külmkäivitus korras, ei suitse. Madala pöördega (5 käik 60km/h) sõites aeg-ajalt nõksutab, nagu jätaks vahele aegajalt. Süüde sai õigeks pandud, natuke tuli minekut juurdem, kuid mitte oluliselt. Ei teagi kust otsast uurida.
Õrnalt häälitseb survelaager, salongi ei puhu sooja (jalgadele vist siiski puhus, ei saanudki aru, näkku ja akendele puhus samas külma).
Paar pilti ka:


Salongist ei teinud pilte, kuna see on hetkel korrastamata.
Allan