probleem 320ga
Postitatud: 16 Jaan 2009 20:07
tervist
mootori vahetusega tulid esile mõned probleemid mida pole kohanud ega oska oma peaga lahendada. nimelt siis tegu 2,0 karburaator mootoriga, alla sai paigutatud katalüsaatoriga summuti... vahelduva eduga läheb katakas üleni punaseks kui mootor lasta korra üle 5000rpmi ja siis kaovad 2 püti tagant ära. mõni aeg seistes ning taas käivitades töötavad kõik pütid ja kui rahulikult sõita on kõik normis( kui keegi teab et ilma katakata ei juhtu sellist tulemöllu summutis võiks selle ära seletad). nii edasi- karpa ei toimi minu arvates õigesti, sest tühikäik ei taha eriti püsida alla 1200rpmi, probleem võib olla vaakumites või elektroonikas sest pole olnud võimalik kuskilt vaadada õiget versiooni... siinkohal paluksin karburaatori vaakumite ja elektroonika skeeme... äkki lahendab probleemi... võib olla veits segane jutt aga lóodan et keegi oskab aidata ja saaks lõpuks nn sõbra projektika sõitma peale 6kuust putitamist...
mootori vahetusega tulid esile mõned probleemid mida pole kohanud ega oska oma peaga lahendada. nimelt siis tegu 2,0 karburaator mootoriga, alla sai paigutatud katalüsaatoriga summuti... vahelduva eduga läheb katakas üleni punaseks kui mootor lasta korra üle 5000rpmi ja siis kaovad 2 püti tagant ära. mõni aeg seistes ning taas käivitades töötavad kõik pütid ja kui rahulikult sõita on kõik normis( kui keegi teab et ilma katakata ei juhtu sellist tulemöllu summutis võiks selle ära seletad). nii edasi- karpa ei toimi minu arvates õigesti, sest tühikäik ei taha eriti püsida alla 1200rpmi, probleem võib olla vaakumites või elektroonikas sest pole olnud võimalik kuskilt vaadada õiget versiooni... siinkohal paluksin karburaatori vaakumite ja elektroonika skeeme... äkki lahendab probleemi... võib olla veits segane jutt aga lóodan et keegi oskab aidata ja saaks lõpuks nn sõbra projektika sõitma peale 6kuust putitamist...