1. leht 1-st

probleem 320ga

Postitatud: 16 Jaan 2009 20:07
Postitas jx
tervist

mootori vahetusega tulid esile mõned probleemid mida pole kohanud ega oska oma peaga lahendada. nimelt siis tegu 2,0 karburaator mootoriga, alla sai paigutatud katalüsaatoriga summuti... vahelduva eduga läheb katakas üleni punaseks kui mootor lasta korra üle 5000rpmi ja siis kaovad 2 püti tagant ära. mõni aeg seistes ning taas käivitades töötavad kõik pütid ja kui rahulikult sõita on kõik normis( kui keegi teab et ilma katakata ei juhtu sellist tulemöllu summutis võiks selle ära seletad). nii edasi- karpa ei toimi minu arvates õigesti, sest tühikäik ei taha eriti püsida alla 1200rpmi, probleem võib olla vaakumites või elektroonikas sest pole olnud võimalik kuskilt vaadada õiget versiooni... siinkohal paluksin karburaatori vaakumite ja elektroonika skeeme... äkki lahendab probleemi... võib olla veits segane jutt aga lóodan et keegi oskab aidata ja saaks lõpuks nn sõbra projektika sõitma peale 6kuust putitamist...

Postitatud: 16 Jaan 2009 20:14
Postitas Jaks
Kas selle katalüsaatori seisukorda ka vaatasid kui selle alla panid?
Kui ikka katalüsaator puanseks läheb viitab see sellele, et asi on umbes ja õhk ei käi piisavalt sealt läbi.
Seega panustaks, et vaja see kat eemaldada :wink:

Postitatud: 16 Jaan 2009 20:16
Postitas jx
kõik on võimalik aga eelnevalt oli katakas sama tüübi mootoril aga pritsungil all ja ei esinenud analoogset probleemi...

Postitatud: 16 Jaan 2009 20:18
Postitas tanele28
jx kirjutas:kõik on võimalik aga eelnevalt oli katakas sama tüübi mootoril aga pritsungil all ja ei esinenud analoogset probleemi...
Mis mootriga täpsemalt tegu on?
Täpsusta veidi :?

Postitatud: 16 Jaan 2009 20:33
Postitas jx
tegu siis m20b20ga

Postitatud: 16 Jaan 2009 21:16
Postitas Ruut
Pakun, et süüte probleemid. Näiteks (vaakum- või) tsentrifugaalregulaator ei tööta, et kõrgematel pööretel süütenurka reguleerida.

Postitatud: 21 Jaan 2009 20:18
Postitas jx
bemmi enam vähem töötab, sõitsin andsin tuuri ja sada imet tegin jaa sõitis ilusti,aga kui garaasi ajasin jätsin seisma ja kui uuesti proovisin siis algu ei tahtnud käima minna siis läx kui tuuri andsin siis hakkas jälle plõttatama... s.t et 1-2 pütti kaovad tagant ära... vaakumitega ikka segadus...?

Postitatud: 22 Jaan 2009 08:50
Postitas killer666
Läxin korra calibrat ostma , asi ilge uim ja pöördesse ei läind.
Omanik ytles, et kat. on umbes , kat t ulipunane kah:D.

Vaatasin siis syytejärjekorra yle , kohe selgus , et 2 juhet oli vahetuses.
Said juhtmed paika , asi käis nagu peab , kat. enam punaseks ei läinud.

Ma ei arva , et sul m6ni juhe valesti on, aga ilmselt jääb osa bensiini p6lematta ja tekib siis ilmselt seal katis see järelp6letamine:) v6i midagi sellist äkki ;)

Postitatud: 24 Jaan 2009 21:15
Postitas jx
tänan abi eest aga kuna sõbral sai ajukoinist villan ja kiirelt on vaja liikumisvahendit läheb auto müüki...

Postitatud: 01 Dets 2009 00:31
Postitas jx
teema lukku...