E28 versus e34
E28 versus e34
Kas e34 ja e28 tehnika on väga erinevad ?
Ma mõtlen mootor+gardaan+tagasild+pidurid sillad
Tõstaks e34 M5 e28 peale ?
(hainina fanatiku käest ei saa küsida , et miks lõhkuda e34 M5 !)
Ma päris loll ka pole , aga ehk on kellegil kogemus , kes on tõstnud e34-ja pealt midagi ümber e28 peale ?
Ma mõtlen mootor+gardaan+tagasild+pidurid sillad
Tõstaks e34 M5 e28 peale ?
(hainina fanatiku käest ei saa küsida , et miks lõhkuda e34 M5 !)
Ma päris loll ka pole , aga ehk on kellegil kogemus , kes on tõstnud e34-ja pealt midagi ümber e28 peale ?
Iseenesest olemuselt on tagasild sarnane, aga kas ka mõõdud paika peavad, on iseasi. Ilmselt kere kohandades, saad tagasilla paika ka.
Teglikult lihtsam oleks E28 tagasilda kasutada ja vajadusel "custom" kardaan teha. Ülejäänud kraam (mootor etc.) peaks kohandamiseta paika istuma, kuna M88/S38 on ka E28 peale originaalis paigaldatud.
E28 M5 ja E34 M5 käigukastid on BMWfans.info lehe andmetel mõlemal Getrag 280.
Teglikult lihtsam oleks E28 tagasilda kasutada ja vajadusel "custom" kardaan teha. Ülejäänud kraam (mootor etc.) peaks kohandamiseta paika istuma, kuna M88/S38 on ka E28 peale originaalis paigaldatud.
E28 M5 ja E34 M5 käigukastid on BMWfans.info lehe andmetel mõlemal Getrag 280.
Usun , et ebk foorumis mina küll sellist infot pole levitanud .

Aga selline projekt , koos sama värvilahendusega
Selle pildi olen ma kusagilt juba ammu leidnud ja kui kellegil on veel selline plaan siis on varsti selliseid liikvel 2
Ma tahaks midagi erilist , nagu pildil >> mis võtab ikka käed värisema (mul on ju põhilised > tehniliselt kõik eeldav olemas) .
Tehnika poolest on mul sõidukorras ja komplektne M5 (mis sai toodudki projekti tarvis) .
Mootori poolepealt tahaks just vabalt hingavat .
Ja kuna mul seisab mõtetult ka üks e28 520 83a plank versioon , mis on veel täiesti komplektne ja avariivaba , kere vajab keevitamist , nagu ikka (karbid tiivaääred jne) .
Mis veel vaja oleks , pidurisüsteemi koos abs -ga tuleks ka ümber tõsta .
(e28 abs versiooni on ju toodetud küll ).
Eks ma muidugi saan ju uurida kataloogist ka , et mis koodid millega ühtivad .
Vaja oleks M-tech esimene-tagumine ja karbi spoilereid . (kas replikaid või korralike kasutatud on kusagilt saada ?)
Teiseks oleks vaja samasuguseid Alpina velgi , ehk on kusagil ka replika versioone müügis ?

Aga selline projekt , koos sama värvilahendusega

Selle pildi olen ma kusagilt juba ammu leidnud ja kui kellegil on veel selline plaan siis on varsti selliseid liikvel 2

Ma tahaks midagi erilist , nagu pildil >> mis võtab ikka käed värisema (mul on ju põhilised > tehniliselt kõik eeldav olemas) .
Tehnika poolest on mul sõidukorras ja komplektne M5 (mis sai toodudki projekti tarvis) .
Mootori poolepealt tahaks just vabalt hingavat .
Ja kuna mul seisab mõtetult ka üks e28 520 83a plank versioon , mis on veel täiesti komplektne ja avariivaba , kere vajab keevitamist , nagu ikka (karbid tiivaääred jne) .
Mis veel vaja oleks , pidurisüsteemi koos abs -ga tuleks ka ümber tõsta .

Eks ma muidugi saan ju uurida kataloogist ka , et mis koodid millega ühtivad .
Vaja oleks M-tech esimene-tagumine ja karbi spoilereid . (kas replikaid või korralike kasutatud on kusagilt saada ?)
Teiseks oleks vaja samasuguseid Alpina velgi , ehk on kusagil ka replika versioone müügis ?

Ma soovitaks sellise projekti puhul võtta toorikuks mõni korralikuma kerega M30 mootoriga E28. Eeldan, et 83 aasta masin ei ole väga korralik enam.
520i piduripaun võib jääda mootorile ette. M30l väiksem süsteem.
ABS võiks olla tehasest autol olemas, ei pea hakkama ise ümber pookima.
Väljalase tuleb ümber teha.
Mootorikäpad tuleb uued teha.
Pidurid tuleb järgi aidata.
Kui ma veel m50 mootoriga E28 tahtsin ehitada, siis vist jäi roolisüsteem mingit moodi mootorile (väljalase?) ette.
Ja asi tuleb teha korralikult. Muidu tuleb see auto ohtlik nii endale kui teistele.
Muidu olen poolt. Siis ma võin oma M-tech tagastange sulle müüa
.
Odav projekt see ei ole
. Ise teeksin selle raha eest olemasoleva M5 korralikumaks.
520i piduripaun võib jääda mootorile ette. M30l väiksem süsteem.
ABS võiks olla tehasest autol olemas, ei pea hakkama ise ümber pookima.
Väljalase tuleb ümber teha.
Mootorikäpad tuleb uued teha.
Pidurid tuleb järgi aidata.
Kui ma veel m50 mootoriga E28 tahtsin ehitada, siis vist jäi roolisüsteem mingit moodi mootorile (väljalase?) ette.
Ja asi tuleb teha korralikult. Muidu tuleb see auto ohtlik nii endale kui teistele.
Muidu olen poolt. Siis ma võin oma M-tech tagastange sulle müüa

Odav projekt see ei ole

e28 528iA '84
E21 sai selle tehnika jaoks jah maha maetud , tõsist pingutust nõudev ette võtmine , ei hakka seda selle nimel saagima . Vähe lihtsama vaevaga saab selle ümber tõsta e28 peale .
Enne tegemist tuleb tõsiselt pinda sondeerida , kohe ei maksa ka kõike ära lõhkuda .
Kindlasti võtan kere esimesena ette , mis pole ka välistatud , et just nimelt olemasolevat keevitama hakkan . See saab selguma siis kui auto tühjaks tõstan .
Samas mulle meeldib selle kere juures see , et keegi pole seda juba eelnevalt lappinud käepäraste vahenditega ja väheseid viieseid , mis pole puu otsa roninud .
Siiski painab mind veits tagasilla komplekteerimis küsimus
Enne tegemist tuleb tõsiselt pinda sondeerida , kohe ei maksa ka kõike ära lõhkuda .
Kindlasti võtan kere esimesena ette , mis pole ka välistatud , et just nimelt olemasolevat keevitama hakkan . See saab selguma siis kui auto tühjaks tõstan .
Samas mulle meeldib selle kere juures see , et keegi pole seda juba eelnevalt lappinud käepäraste vahenditega ja väheseid viieseid , mis pole puu otsa roninud .
Siiski painab mind veits tagasilla komplekteerimis küsimus

Pohh see kere konditsioon, tee sleeper, peaasi et kere koos püsib.
Kui sa tahad et auto käed värisema võtab, siis lae m5 moto korralikult üle ja viska toruraam autosse sisse et ta kõverikuks ei lähe jne... kere jäta pool rondiks
A muidugi kui kere ja kõik tehnika korralikuks teha siiis läheb raha niikui looma
Kui sa tahad et auto käed värisema võtab, siis lae m5 moto korralikult üle ja viska toruraam autosse sisse et ta kõverikuks ei lähe jne... kere jäta pool rondiks

A muidugi kui kere ja kõik tehnika korralikuks teha siiis läheb raha niikui looma

Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks

Aga kunagi saab paremaks

Kui see nüüd nali ei ole siis on see küll üks naljakas soovitusV8 kirjutas:Pohh see kere konditsioon, tee sleeper, peaasi et kere koos püsib.
Kui sa tahad et auto käed värisema võtab, siis lae m5 moto korralikult üle ja viska toruraam autosse sisse et ta kõverikuks ei lähe jne... kere jäta pool rondiks![]()
A muidugi kui kere ja kõik tehnika korralikuks teha siiis läheb raha niikui looma

635csi





Upiks vähe teemat

Nagu te kõik ühest suust ..kere kõigepealt siis olgu nii

Tegemist on siis 520 92 kw ja aastast 84 , eestis esm. reg alates 08.12.1998
Lisasi pole , ainuke prioriteet nagu kat . luuk on täiesti olemas .
Seisma jäi auto alates 05.11.2003 , enne seda talviti ei liikunud , vaid seisis garaasis , aastakese on ta lageda taeva all seisnud .
Ostsin ta just kere pärast , vaga vähese roostega nii põhja alt kui ka uksed ja tiivaservad . Tagumised kui ka esimesed lansekad on väga heas korras .
Samuti nii esimene kui ka tagumine põll on ilusti ühes tükis , esimesed udukad ka täiesti terved . Ja mis mulle kõige rohkem asja juures meeldib on uksed , see heli mis tekib ukse sulgumisel . Uksed ise käivad kinni ja lahti ka ikka väga hästi .
Kõrvalistuja karbilt leiab ühe väiksema mõlgi aga ei midagi trastilist .
Mootor peaks ka olema töökorras , eelmise omaniku sõnul ei tahtnud lõpuni põõrdesse minna . Järgmisel nädala vahetusel prooviks mootorile ka hääled sisse ajada .
Mul seisab veel üks sama mootoriga isend ..siduri rikkega hoovis , mis sai sõbra käest kunagi omale toodud . Sellelt saab laenata ka varuosi , mis esmasel käivitamisel vaja võiks minna .
Mina olen küll väga poolt selle projekti idee suhtes
Kuna S38 paigaldati originaalis e28-le, siis see just ongi kõige õigem valik, eriti kuna suuremat R6-te BMW-l ei ole (S38B38) ja kes siis tahaks midagi muud peale rida kuue
mina küll sellist ei tea!
Ja see idee, et meeldib vabalthingav, see on ka väga õige mõte!
Kui on suur soov otse kiirelt sõita, siis võib ju ZAZ-i ka ülelaadida ja on ka lõbu laialt

Kuna S38 paigaldati originaalis e28-le, siis see just ongi kõige õigem valik, eriti kuna suuremat R6-te BMW-l ei ole (S38B38) ja kes siis tahaks midagi muud peale rida kuue

Ja see idee, et meeldib vabalthingav, see on ka väga õige mõte!
Kui on suur soov otse kiirelt sõita, siis võib ju ZAZ-i ka ülelaadida ja on ka lõbu laialt

Tel. 53 43 76 44
Re: E28 versus e34
no e34 peaks olema laiem kui e28 seega komplekt sild ei istuks kuina õhku ei saa kinnitada,samas peaks olema ka pikem mis tähendam juba kas ümber tegemist v mingist teist alternatiiv varjanti.kuid selline projekt oleks tõesti omaette huvitav ettevõtmine.jõudu jaksu selle teemaga kui tõesti lõpuks alustad.kuid tee enne e28 kere korda ning siis hakka tehnika osa ümber laduma ja tegema,sis kui ei ole aega v viitsimist enam projektiga tegeda pole ühte m5 te vähemalt asjatult lõhkund.rean kirjutas:Kas e34 ja e28 tehnika on väga erinevad ?
Ma mõtlen mootor+gardaan+tagasild+pidurid sillad
Tõstaks e34 M5 e28 peale ?
(hainina fanatiku käest ei saa küsida , et miks lõhkuda e34 M5 !)
Ma päris loll ka pole , aga ehk on kellegil kogemus , kes on tõstnud e34-ja pealt midagi ümber e28 peale ?
kontakt nr 56370561. +358465577721

Tegemist siis peal oleva 2,0 L mootoriga .
Küsimus siis õhupuhasti küljes oleva vidina kohta , millega tegemist ja mis on tema töö ülesanne ?

Kopsiku alumisele küljele kinnitub vaakumvoolik , mis peaks vaakumi tekkimisel väikest lülitit ühendama .
Keegi ehk oskab veel soovitada mõnda lehekülge või manuali , kus oleks ära näidataud 2,0 L mootori vaakumi süsteem .