Sõbramehe auto mootor milleks m30b28 sai kapremonditud ja kokku laotud, vanad asjad vahetatud, kõik visuaalselt ja tehniliselt peaks töötama. Probleem selles, et mootor puterdab tühikäigul ja sõidu ajal jõnksutab kui sõita ühtlase kiirusega, kiirendades 1000- 3000rpm on väga vaevaline ja tõmbab hinge kinni alates 3100 lendab kui telliskivi. Esmapilgul probleem kütusesüsteemis kus sai vahetatud/ eemaldatud paagi sisene bensiinipump, filter uus, regulaator vahetatud( kütusesurvet pole mõõdetud aga samas lõpupööretel auto sõidab ilusasti), pihustid vahetatud/ kontrollitud, küünlad korras... mõttesse tuli veel õhulugeja töölepingu lõpetamine aga praeguse seisuga mõistus otsas... ootaks siis ajaliku infot, et seda nv rakendada...
märgid paigas, kusjuures mingi 50km rahuliku sõitu toimis kõik( v.a jõnksutamise 50km/h kiiruse juures linnas), möll hakkas pihta peale pihustite vahetamist.
jx kirjutas:märgid paigas, kusjuures mingi 50km rahuliku sõitu toimis kõik( v.a jõnksutamise 50km/h kiiruse juures linnas), möll hakkas pihta peale pihustite vahetamist.
kas said ikka õiged pihustid, pane vanad tagasi ja vaata mis saab, ega bensulebra tagant torust välja tule ?
0-280-150-203 peaks olema õige kood pihustil. Mina paneks esimese asjane teised pihusti prooviks peale ja kui see ei mõju, siis vaataks süütesüsteemi kriitilise pilguga üle.
Kui ma nüüd õieti mäletan,siis motronicul peaks olema madala takistusega pihustid 2-3 oomi.Le-jetronicul on kindlasti kõrge takistusega umbes 16 oomi.Neid kindlasti omavahel vahetada ei tohi
nii pihustid said vahetatud ja kiirendamise jama kadus samuti segu õige, kuid jõnksutamine säilis linnakiirusel( väiksem kui ennem kuid siiski ebamugav kulgeda)... oskab keegi seda kommenteerida?
Vigu võib palju olla õhulugeja kulunud kontaktpind,lisaõhk,süütesüsteem,bensasurve jne...Kas muidu kiirendus on ühtlane või jõnksutab ka mingil hetkel kiirenduse ajal?