1. leht 1-st

Anomaalia m30 mootori töös

Postitatud: 24 Jaan 2010 22:20
Postitas jx
Tervist

Sõbramehe auto mootor milleks m30b28 sai kapremonditud ja kokku laotud, vanad asjad vahetatud, kõik visuaalselt ja tehniliselt peaks töötama. Probleem selles, et mootor puterdab tühikäigul ja sõidu ajal jõnksutab kui sõita ühtlase kiirusega, kiirendades 1000- 3000rpm on väga vaevaline ja tõmbab hinge kinni alates 3100 lendab kui telliskivi. Esmapilgul probleem kütusesüsteemis kus sai vahetatud/ eemaldatud paagi sisene bensiinipump, filter uus, regulaator vahetatud( kütusesurvet pole mõõdetud aga samas lõpupööretel auto sõidab ilusasti), pihustid vahetatud/ kontrollitud, küünlad korras... mõttesse tuli veel õhulugeja töölepingu lõpetamine aga praeguse seisuga mõistus otsas... ootaks siis ajaliku infot, et seda nv rakendada...

tervitades jx...

Postitatud: 24 Jaan 2010 22:26
Postitas Cardo
Nukamärgid on ikka paigas, kui alla 3000 ei tööta ja peale seda ok võib esmalt selle üle vaadata.

Postitatud: 24 Jaan 2010 22:28
Postitas jx
märgid paigas, kusjuures mingi 50km rahuliku sõitu toimis kõik( v.a jõnksutamise 50km/h kiiruse juures linnas), möll hakkas pihta peale pihustite vahetamist.

Postitatud: 24 Jaan 2010 22:51
Postitas Cardo
jx kirjutas:märgid paigas, kusjuures mingi 50km rahuliku sõitu toimis kõik( v.a jõnksutamise 50km/h kiiruse juures linnas), möll hakkas pihta peale pihustite vahetamist.
kas said ikka õiged pihustid, pane vanad tagasi ja vaata mis saab, ega bensulebra tagant torust välja tule ?

Postitatud: 24 Jaan 2010 22:59
Postitas jx
pihustid kõigil minu teada samad, kasutasin 2,5e omasid, tundub et nagu oleks rikas segu...

Postitatud: 24 Jaan 2010 23:59
Postitas trevi
0-280-150-203 peaks olema õige kood pihustil. Mina paneks esimese asjane teised pihusti prooviks peale ja kui see ei mõju, siis vaataks süütesüsteemi kriitilise pilguga üle.

http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm#BOSCH on ka hea link, kus ära toodud erinevate pihustite andmed.

Postitatud: 25 Jaan 2010 00:02
Postitas Cardo
jx kirjutas:pihustid kõigil minu teada samad, kasutasin 2,5e omasid, tundub et nagu oleks rikas segu...
Ei ole samas, motronicu 2,5e omad on hoopis teised ju

Postitatud: 25 Jaan 2010 01:10
Postitas raika5
Kui ma nüüd õieti mäletan,siis motronicul peaks olema madala takistusega pihustid 2-3 oomi.Le-jetronicul on kindlasti kõrge takistusega umbes 16 oomi.Neid kindlasti omavahel vahetada ei tohi

Postitatud: 25 Jaan 2010 17:20
Postitas jx
nii pihustid said vahetatud ja kiirendamise jama kadus samuti segu õige, kuid jõnksutamine säilis linnakiirusel( väiksem kui ennem kuid siiski ebamugav kulgeda)... oskab keegi seda kommenteerida?

Postitatud: 25 Jaan 2010 23:08
Postitas raika5
Vigu võib palju olla õhulugeja kulunud kontaktpind,lisaõhk,süütesüsteem,bensasurve jne...Kas muidu kiirendus on ühtlane või jõnksutab ka mingil hetkel kiirenduse ajal?

Postitatud: 25 Jaan 2010 23:25
Postitas jx
jõnksutas ainult ühtlasel kiirusel... ja selle viga oli süütes... nüüd liigub nagu valatud...

Postitatud: 25 Jaan 2010 23:39
Postitas alando
jx kirjutas:jõnksutas ainult ühtlasel kiirusel... ja selle viga oli süütes... nüüd liigub nagu valatud...
Äkki täpsustad milles täpselt viga oli?

Postitatud: 27 Jaan 2010 18:00
Postitas Paul
Süüde oli liialt varajane

Postitatud: 27 Jaan 2010 18:21
Postitas jx
täpselt nii...