Streikima hakkas talverallil vähe külmema ilmaga, õlifiltri osa oli täiesti umbes, rõngastihendi lõi vahelt minema ja õli välja. Lisaks sellele oli ka mootori käimise ajal kuuldav saale kolin. Ralli sai ilma õli filtri elemendita sõidetud. Järgmine päev sama jama ilma filtrita. Välja õli küll ei löönd aga saale kolin oli pool minutit mootori töötamise alguses...
Milles asi võib olla? Trevi pakkus et õlifiltri korpused(kinnitus ots) on erinevad ja õlikanalite augud ei ühti, võtsin lahti. Olid ilusti kohakuti
Mis moodi see klapp seal õlifiltri sees funksib, puhudest seal läbi küll käis aga kaunis raskelt...
kui õieti aru sain siis räägid reduksiooni kalpist ehk maa keeli möödavoolu klapp, see laseb õlil ringleda kui filter on umbes aga antud probleemi vastus võib olla vanades saaltes mis kulunud...