1. leht 1-st

K: õli ringlus

Postitatud: 03 Mär 2010 18:27
Postitas jossu
Streikima hakkas talverallil vähe külmema ilmaga, õlifiltri osa oli täiesti umbes, rõngastihendi lõi vahelt minema ja õli välja. Lisaks sellele oli ka mootori käimise ajal kuuldav saale kolin. Ralli sai ilma õli filtri elemendita sõidetud. Järgmine päev sama jama ilma filtrita. Välja õli küll ei löönd aga saale kolin oli pool minutit mootori töötamise alguses...
Milles asi võib olla? Trevi pakkus et õlifiltri korpused(kinnitus ots) on erinevad ja õlikanalite augud ei ühti, võtsin lahti. Olid ilusti kohakuti
Pilt
Pilt

Mis moodi see klapp seal õlifiltri sees funksib, puhudest seal läbi küll käis aga kaunis raskelt...

Postitatud: 03 Mär 2010 20:34
Postitas jx
kui õieti aru sain siis räägid reduksiooni kalpist ehk maa keeli möödavoolu klapp, see laseb õlil ringleda kui filter on umbes aga antud probleemi vastus võib olla vanades saaltes mis kulunud...

Postitatud: 03 Mär 2010 21:04
Postitas jossu
mootor oli lahti, saaleloksu ei täheldanud. Milleks aga õli tsirkulatsiooni umbe lööb nii et välja peksis?

Postitatud: 06 Mär 2010 09:13
Postitas jossu
oskab keegi nõu anda?

Postitatud: 06 Mär 2010 11:42
Postitas raimo
õlisurve on normaalne?