Selle auto käekäikku tean ise kah natuke. Ja mulle kui pedantsele highline-i fännile/omanikul ei meeldi teps mitte see, mis selle auto juures tehtud on
Kunagi Pärnus oli siis lätist toodud 750 iL Highline, mis millegi pärast juppideks kisti

Ja siis kaks e32 omanikku otsustasid ilmselt, et näe sa võta laudadega esimesed istmed ja ma võtan tagumise keskkonsooli ja külmiku

Ja siis tekkisidki siuksed kaks poolkõvad maamehe highline-i, mis nüüd selle 735-e näol on omaniku vahetanud, kuid see kes laudadega esimesed istmed sai, sõidab oma 740-iga siiani ringi. 740 vennale tegin isegi kunagi pakkumise, et ostan istmed ja lauad ära - siis astus ta elukaaslane ringist välja ja ütles, et Diima seda autot küll maha ei müü ja vaatas mulle sügavalt silma

Nuh, mis seal ikka, naine oli sillas ilmselt, saab küüsi taga istudes hästi värvida, sõidu ajal eriti
Mul õnnestus oma highline jaoks sellelt Pärnu masinalt tagumised pikad uksed ja korralik kardinaring ära ärida - ja edasi rändas kere emexi ja keegi projekti ehitaja sai kone ja kasti omale. Seega minu auto hind jälle tõusis, üks highline vähem

olen rahul
Aga, mis nüüd konkreetset autot puudutab, siis ei saaks küll öelda, et see korralikult tehtud on

Pukk on võib-olla ilusti kinni keeratud jah, aga käsipiduri juurest on osa konsoolist ära hammustatud mingine 10 cm, et see jurakas lühikesesse keresse ära mahuks. Ei usu ma ka, et esimest ahju on viitsitud vahetada ja ilma esimese ahjuta ei tööta ka tagumine. Vurri saab jah ehk tööle aga kraade ta ei hoia ja veesärgiga ühendust ei saa. Käisin seda autot vaatamas ka, kui ta müügis oli. Ei jätnud viisakat muljet

Ma ei ole russofoob, aga elu on näidanud, et autod, kust venelane on üle käinud ei tõota midagi head

Aga ma hindan võib-olla valesid asju ja poolik highline tekitab teinekord teises seltskonnas suuremat austust kui kellegi ilma roosteta E12 näiteks
Aga omanikule soovitus, et proovi kuidagi 740 vennaga jutule saada, ehk müüb sulle istmed maha, siis jääb sul üle vaid kere pitsiga kuumaks ajada ja 11,4 cm pikemaks venitada
