Mitte , et mul seda nüüd väga vaja oleks teada , aga huvipärast ajaviiteks ikka küsin.
1)Kas 524 on originaalis tahhomeeter ? Mitme rpm juures läheb punaseks?
Näppsin ise seda asja , aga kurivaim on nullis . Kapoti all diagnostika pistiku juures on selline 3me jalaga pistik , millest läheb juhe starteri ligidale plokki.
Kas see on pöörete andur?
2) Näppisin niisama kapotiall kuni avastasin radiaatori eest el. ventika . Asi paistab originaal olevat , aga kahjuks ei leia ma kohta , kus võiks olla andur. Näha on , et see propeller pole ammu puhunud.
3)Mida tähendab too roheline nool-ring märgutuli spidoplokis?
Paar 524 küsimust.
Paar 524 küsimust.
Tulihingeline bmw fänn:)
Terv,
1) On küll originaalis tahho....mina pole vähemalt trehvanud ühtki millel see puudu oleks. Kas ta ka töötab ja tõtt näitab on juba iseasi
Punane algas 4,9k juurest. Andur on starteri juures ja loeb hooratta pealt impulsse. Hooratta küljes on raudnagad, mis andurist mööda joostes tekitavad pingeimpulsi. See andur ise on tegelikult ainult lihtne induktsioonimähis ja suhteliselt robustne asjandus, mis tavaliselt tõrkeid ei anna. Tema korrasolekut saab kontrollida tavalise multitestri abil sagedusmõõtja reziimis. Töötava mootoriga mõõda sellesama kolmejalalise pistiku otsast ja peaks näitama sagedust, mis muutub koos mootori pööretega.
Üldiselt on tahho tõrgetes väga sagedased süüdlased näidikuplokki integreeritud tugipinge patareid (2tk). Kui need sealt välja juurida ja värskematega asendada, siis on lootust asi normaalselt tööle saada. Sel juhul on mõistlik need tugiakud juhtmete ja vastava pesa abil kuhugile välja tuua, et järgmine kord oleks kerge vahetada ja ei peaks näidikuplokki selleks jälle välja lammutama.
2) 524 disladel on jahutusvent originaalis veepumba võlli otsas. Sinna ta kinnitub läbi termosiduri aga kuna see süsteem on mõttetult rohmakas ja termosidurid tihti tõrkeid annavad, siis ilmselt on keegi ratsinud ja sinna elektrivurri aretanud. Ma ise olen sama teed läinud ja pannud suvalised elektrivendid, mis töötava motoga kogu aeg puhuvad....ei ole näinud mõtet sinna termoandurit vahele aretada.
3) Rohelin nool ja ring tähistab eelsüüteküünalde korrasolekut. Kui see peale punase eelssüütetulukese kustumist süttib, siis järelikult on kõik küünlad toimivad.
1) On küll originaalis tahho....mina pole vähemalt trehvanud ühtki millel see puudu oleks. Kas ta ka töötab ja tõtt näitab on juba iseasi

Üldiselt on tahho tõrgetes väga sagedased süüdlased näidikuplokki integreeritud tugipinge patareid (2tk). Kui need sealt välja juurida ja värskematega asendada, siis on lootust asi normaalselt tööle saada. Sel juhul on mõistlik need tugiakud juhtmete ja vastava pesa abil kuhugile välja tuua, et järgmine kord oleks kerge vahetada ja ei peaks näidikuplokki selleks jälle välja lammutama.
2) 524 disladel on jahutusvent originaalis veepumba võlli otsas. Sinna ta kinnitub läbi termosiduri aga kuna see süsteem on mõttetult rohmakas ja termosidurid tihti tõrkeid annavad, siis ilmselt on keegi ratsinud ja sinna elektrivurri aretanud. Ma ise olen sama teed läinud ja pannud suvalised elektrivendid, mis töötava motoga kogu aeg puhuvad....ei ole näinud mõtet sinna termoandurit vahele aretada.
3) Rohelin nool ja ring tähistab eelsüüteküünalde korrasolekut. Kui see peale punase eelssüütetulukese kustumist süttib, siis järelikult on kõik küünlad toimivad.
e30 324d
e28 524td
e34 524tda
e28 524td
e34 524tda
2)
Juurisin selle el. ventilaatori sealt eest välja. Mina pakun , et see on seal ees juba tehasest saati. Ventika juhe jooksis teiste juhtmetega samasse kimpu ja kõik kinnitused paistsid olevat originaalid.
Realoem näitab , et peaks olema.
1) kas näidikublokist v6iks need akud eemaldada ja üldse mitte midagi sinna asemele panna? Need on ju hooldusintervalli jaoks ?
Juurisin selle el. ventilaatori sealt eest välja. Mina pakun , et see on seal ees juba tehasest saati. Ventika juhe jooksis teiste juhtmetega samasse kimpu ja kõik kinnitused paistsid olevat originaalid.

Realoem näitab , et peaks olema.
1) kas näidikublokist v6iks need akud eemaldada ja üldse mitte midagi sinna asemele panna? Need on ju hooldusintervalli jaoks ?
Tulihingeline bmw fänn:)
Tekkis küsimus temp. anduri kohta.
Mootori ees lõdviku ligidal on temp andur. Kahe klemmiga. üks juhe oli lahti tulnud ja siis hakkas soojalt ka küünlaid kütma.
Parandasin ära ja nüüd asi korras.
See selleks , aga temp. seier paneb koguaeg segast küll on põhjas ja siis nullis, aga õigust ei näita.
Milles võib viga olla? Ja mis roheline koilmas juhe läheb samast juhtmekimbust kuhugi ette ? Täpselt aru ei saa ,la ga tundub et ees andurit ei ole.
Mootori ees lõdviku ligidal on temp andur. Kahe klemmiga. üks juhe oli lahti tulnud ja siis hakkas soojalt ka küünlaid kütma.
Parandasin ära ja nüüd asi korras.
See selleks , aga temp. seier paneb koguaeg segast küll on põhjas ja siis nullis, aga õigust ei näita.
Milles võib viga olla? Ja mis roheline koilmas juhe läheb samast juhtmekimbust kuhugi ette ? Täpselt aru ei saa ,la ga tundub et ees andurit ei ole.
Tulihingeline bmw fänn:)