1. leht 1-st
O: m30 240mm hooratta
Postitatud: 10 Juul 2011 15:50
Postitas redline
Hea oleks kui ühemassiline, aga sobib ka kahemassiline

Postitatud: 10 Juul 2011 16:40
Postitas fiziks
kahemassiline hooratas on olemas. minu hinnangal ka igati heas korras...oli ka enda autol all veel hiljuti ning mingeid kahtlasi probleeme ei esinenud.
väga kommiraha eest seda küll ära anda ei tahaks aga kui on huvi siis võid saata mingi omapoolse pakkumise privaga.
Postitatud: 10 Juul 2011 16:54
Postitas redline
Jätan meelde, hetkel loodan ühemassilist leida, sest see kahemassiline sööb närvid ära lihtsalt
Visuaalsel ja füüsilisel kontrollimisel ning eelmise auto peal polnud midagi viga, aga uue masina peal koliseb vana raibe.
Postitatud: 10 Juul 2011 18:26
Postitas fiziks
hmm, huvitav variant...aga kui nii siis nii. enda oma mitme auto peal ei ole proovinud aga idee poolest peaks nagu ühtmoodi töötama sama tüüpi mootori küljes siiski.
no igatahes, kui ühest ei saa siis tead vähemalt kust kahest küsida

Postitatud: 10 Juul 2011 18:49
Postitas redline
Minul läks siiski m30 hooratas m52 külge, mis käib "siidisemalt" kui vana m30, aga käib veel lärmakamalt

Ei taha üle minna m50/m52 hoorattale ka enam, sest sidur sai ka korraga uus pandud ja see eeldaks taaskord uue siduri soetamist ja olemasoleva müümist kommiraha eest või nurka tolmu koguma panemist

Postitatud: 11 Juul 2011 00:06
Postitas fiziks
oled kindel, et see hooratas mille külge panid ei ole defektne? ta võib mitte logiseda ja koliseda käe vahel, kuid olla hoopis "kinni" jäänud ja seetõttu tekitada ebanormaalset lärmi töötades. ilmselt panid siis ka ilma leevendusvedrudega korvi ning sel juhul hakkab käigukast näiteks lolli häält tegema kui hooratas ei toimi päris nii nagu peab.
Postitatud: 11 Juul 2011 22:26
Postitas redline
Vot ei oskagi öelda mis sellel hoorattal on, aga niiöelda kinni jäänud ta päris polnud ja liikus.
Viga mujal ka ei saa olla, sest enne seda oli m50 hooratas (2.0 oma) ja ei kolisenud midagi
Kusjuures külade ilmadega kolises vähem, eriti hakkas nüüd soojaga kostuma.
Postitatud: 12 Juul 2011 00:14
Postitas fiziks
sooja saunailmaga on käigukasti õli palju vedelam ja ei summuta nii hästi väntvõllilt kasti võllidele kanduvaid lööke. müra ise tulebki ilmselt käigukastist, kuid süüdlane on hooratas mis peaks seda väristamist "pehmendama"
koliseb rohkem siis kui mootori pöörded on madalamad jah?
Postitatud: 12 Juul 2011 08:16
Postitas redline
tühikäigul kuni 800 rpm, edasi kõik ok.
Kõige parem olekski kui saaks ühemassilise, siis natuke treida ja saab kogu komplekti ilma leevenduseta

Postitatud: 12 Juul 2011 14:18
Postitas fiziks
hmm, no sellisel juhul (ilma leevenduseta ja ühemassilisega) jääks sul täpselt seesama probleem alles tegelikult ka ühemassilisega, võibolla isegi muutub hullemaks.
see tuleneb mootori ebaühtlasest käigust, mis madalatel pööretel paneb võllid nö. edasi-tagasi liikuma väiksel määral. kui leevendust ei ole siis see edasi-tagasi liikumine kandub omakorda otse käigukasti ja panebki selle niimoodi kolisema. ja see tuleb välja just nende väiksemate pööretega.
hetkel on sul suht kindlasti siis ikkagi hooratas mingil määral defektne.
Postitatud: 12 Juul 2011 19:20
Postitas redline
sidur lahutatud asendis muutub asi natuke vaiksemaks, kuid täitsa ära ei kao.
Mul v8 otsas ka tegelikult täielikult ilma leevenduseta ja seal asi vaikne.
Postitatud: 12 Juul 2011 20:38
Postitas fiziks
v8 käibki ühtlasemalt kui rida6 (löögid on tihedamad, kuna silindreid rohkem). võibolla sul ka v8 kastis natuke teistsugune õli sees.
aga jah, omal sai isegi proovitud, tahtsin alguses ka rida6 taha panna komplekti 1-massilise hooratta ja leevenduseta kettaga, kuid see lärm ja kasti seespidine lammutamine võttis isu ära ning läks ikkagi leevenditega kettaga kokku lõpuks.