Juhtus siis nii et sõitsin ja järsku kadus jõud ära ja hakkas vahedega kostuma mingeid plõkse mootorist....karteris on surve sees. Õlikorgi maha võttes pöörded langevad märgatavalt ja viskas veidike õli...
Autoks E28 528
Kurat, just oli jama eelmise mootoriga, milleks oli 2.5 ....tollel oli esimesel silindril klapp pooleks ja kolvi puru peksnud...nüüd siis sellega samasugune viga
Ei vea ka kunagi...
Äkki andis mõni kolvirõngas saba, aga võta lahti ja saad teada milles probleem .
Tegelikult ei poolda mina üldse nende vanade mootorite vahetamist, nagunii on kõik juba oma parema aja ära elanud ning vajaksid korralikku remonti. Võta parem üks vana mootor, remondi korralikult ära ja ongi pidev mure mootorite pärast kadunud.
vaatasin uuesti. Ta ikkagi õli ei viska õlikorgist ülesse, eelmine kord võibolla lihtsalt tundus nii. Ja nagu ma ühest postitusest lugesin, on täitsa normaalne, kui õlikorgi lahti keeramisel pöörded langevad. Võibolla viskas ketti üle hamba võrra, sest ta käima ka ei taha hästi minna.
kui kett annab üle, siis oleks viimane aeg see välja vahetada. mul oli rallikal sama teema. lasin 4 plokikaant vussi enne, kui uue mootori peale panin. lasi lihtsalt klapid kokku kolvidega ja seisingi teeääres. viimane kord oli 2 kolvil auk lihtsalt sees:S sinu asemel mõtleks tõsisemale remondile enne, kui mootor saba annab.
tööjuures oli 2.0 doch mootoril kaa surve karteris ja põhjuseks oli plokikaane tihend:)
Mul nüüd selline suur mure et mul garaaž asub kodust 13km eemal...maakodus. Tahaks teada teie arvamust, et kui ma autoga lähen, kas ta peab selle sõidu vastu. Ei ole kusagilt treilerit ega midagi leida ka. Autol jõudu vähe...aeg-ajalt mõnikord kostub kolkse, nagu klapp läheks vastu kolbi.
Oleks vaja auto see nädalavahetus korda teha, sellepärast ka see suur kiirustamine mul sellega
oleks vedanud slepis, kui oleks vedava auto leidnud...aga igatahes, sõitsin vaikselt ära. Nüüd on osaliselt lahti kistud ja avastasin, et esimese silindri väljalaskeklapi nookur on puru. Edasi pole jõudnud veel vaadata.
Oleks siis küsimus märgistuste kohta nukk- ja väntvõllil...äkki keegi oskab pikemalt nende kohta rääkida. Väntvõlli pealt leidsin märgi ülesse, kuid nukkvõllilt mitte.
Ning kett ei tundu üldse lõtv olevat.
asi siis selline et mul jahutusssüsteemis õhk sees....ma olen teda pievalt õhutanud aga ikka õhk vahel. mõistus juba otsas mul. Teen paisupaagi korgi lahti töötava mootori korral, on näha, kuidas vedeliku tase märgatavalt tõuseb...keeran termostaadi peal oleva nipli lahti, lasen õhu välja. ja sellel tegemisel lõppu ei tulegi, ikka õhk sees.
Kõik lõdvikud ja asjad korras, kusagilt ei tilgu, karteris ka pole.
Või on siis see õhutamine sellel isendil mingi muu nipiga?