1. leht 1-st

jälle probleemid mootoriga....seekord siis 2.8

Postitatud: 01 Mär 2006 20:15
Postitas aftermatch
Juhtus siis nii et sõitsin ja järsku kadus jõud ära ja hakkas vahedega kostuma mingeid plõkse mootorist....karteris on surve sees. Õlikorgi maha võttes pöörded langevad märgatavalt ja viskas veidike õli...
Autoks E28 528
Kurat, just oli jama eelmise mootoriga, milleks oli 2.5 ....tollel oli esimesel silindril klapp pooleks ja kolvi puru peksnud...nüüd siis sellega samasugune viga :(
Ei vea ka kunagi...

Postitatud: 01 Mär 2006 20:28
Postitas tõnis
Äkki andis mõni kolvirõngas saba, aga võta lahti ja saad teada milles probleem :roll: .
Tegelikult ei poolda mina üldse nende vanade mootorite vahetamist, nagunii on kõik juba oma parema aja ära elanud ning vajaksid korralikku remonti. Võta parem üks vana mootor, remondi korralikult ära ja ongi pidev mure mootorite pärast kadunud.

Postitatud: 02 Mär 2006 11:11
Postitas aftermatch
vaatasin uuesti. Ta ikkagi õli ei viska õlikorgist ülesse, eelmine kord võibolla lihtsalt tundus nii. Ja nagu ma ühest postitusest lugesin, on täitsa normaalne, kui õlikorgi lahti keeramisel pöörded langevad. Võibolla viskas ketti üle hamba võrra, sest ta käima ka ei taha hästi minna.

Postitatud: 02 Mär 2006 18:50
Postitas urmet48
kui kett annab üle, siis oleks viimane aeg see välja vahetada. mul oli rallikal sama teema. lasin 4 plokikaant vussi enne, kui uue mootori peale panin. lasi lihtsalt klapid kokku kolvidega ja seisingi teeääres. viimane kord oli 2 kolvil auk lihtsalt sees:S sinu asemel mõtleks tõsisemale remondile enne, kui mootor saba annab.

tööjuures oli 2.0 doch mootoril kaa surve karteris ja põhjuseks oli plokikaane tihend:)

Postitatud: 03 Mär 2006 19:06
Postitas aftermatch
Mul nüüd selline suur mure et mul garaaž asub kodust 13km eemal...maakodus. Tahaks teada teie arvamust, et kui ma autoga lähen, kas ta peab selle sõidu vastu. Ei ole kusagilt treilerit ega midagi leida ka. Autol jõudu vähe...aeg-ajalt mõnikord kostub kolkse, nagu klapp läheks vastu kolbi.
Oleks vaja auto see nädalavahetus korda teha, sellepärast ka see suur kiirustamine mul sellega

Postitatud: 03 Mär 2006 19:41
Postitas Mart
slepis vedada ei oleks eriti keeruline

Postitatud: 03 Mär 2006 21:38
Postitas aftermatch
oleks vedanud slepis, kui oleks vedava auto leidnud...aga igatahes, sõitsin vaikselt ära. Nüüd on osaliselt lahti kistud ja avastasin, et esimese silindri väljalaskeklapi nookur on puru. Edasi pole jõudnud veel vaadata.

Postitatud: 03 Mär 2006 22:18
Postitas aftermatch
Oleks siis küsimus märgistuste kohta nukk- ja väntvõllil...äkki keegi oskab pikemalt nende kohta rääkida. Väntvõlli pealt leidsin märgi ülesse, kuid nukkvõllilt mitte.
Ning kett ei tundu üldse lõtv olevat.

Postitatud: 05 Mär 2006 19:14
Postitas aftermatch
sain juba hakkama...töötab jälle

Postitatud: 10 Mär 2006 19:17
Postitas Sander
2kki valgustad meid ka...........

Postitatud: 10 Mär 2006 23:33
Postitas aftermatch
oli lihtsalt nookuri puru peksnud...liiga suur klapivahe

Postitatud: 11 Mär 2006 00:30
Postitas Sander
aftermatch kirjutas:oli lihtsalt nookuri puru peksnud...liiga suur klapivahe

m20 puhul ma tean et on nookureid l2inud puhtalt sellest et rihm on 1,2 hammast vale.

Postitatud: 11 Mär 2006 00:38
Postitas aftermatch
mul m30 mootor, kettülekandega...aga jah ma ei imestaks ka seda kui ta ketti üle viskas...ausalt öeldes ma ei kontrollinud ka seda.

Postitatud: 12 Mär 2006 15:50
Postitas aftermatch
asi siis selline et mul jahutusssüsteemis õhk sees....ma olen teda pievalt õhutanud aga ikka õhk vahel. mõistus juba otsas mul. Teen paisupaagi korgi lahti töötava mootori korral, on näha, kuidas vedeliku tase märgatavalt tõuseb...keeran termostaadi peal oleva nipli lahti, lasen õhu välja. ja sellel tegemisel lõppu ei tulegi, ikka õhk sees.
Kõik lõdvikud ja asjad korras, kusagilt ei tilgu, karteris ka pole.
Või on siis see õhutamine sellel isendil mingi muu nipiga?

Postitatud: 12 Mär 2006 16:54
Postitas aftermatch
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... ngE28.html
on mingi õpetus...lähipäevadel proovin kas toimib ka..