M20 mootori plokid

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

M20 mootori plokid

Postitus Postitas akuula »

Tervist kõigile, peale pikki uurimisi ja otsimisi olen päris segaduses :D Mure on nimelt selles, et kas 80mm plokki (2.0/2,3) saab puurida 84mm peale? Mõned väidavad, et ei saa kuna veesärk on ligidal, teised aga ütlevad, et saab :roll: kuna plokid on identsed, vahe ongi ainult kolvi mõõdus.Viimase teesi :D toetuseks on ka asjaolu, et ei 2,5 ega 2,7(eta) ei kasutanud alumist jagajat, samuti on ka diislil jagaja "auk" lihtsalt korgiga suletud.Samuti ei ole plokid muud moodi identifitseeritavad kui vaid sisselöödud numbritele, vastupidiselt näiteks fordi V mootoritele kus on ploki peal valuvormi täht.....
Seega küsimus teile, Kas keegi on ise puurinud reaalselt 80mm 84mm peale?
Ma arvan, et ilmselt peab vist ikka ise selle katse ära tegema :D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Aga milleks?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

soovitakse ideaalset standard mõõduga 2,5i mootorit... kulunud/töötanud plokk ei rahulda
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Re: Spido

Postitus Postitas jx »

Tõesti pole kuulnud et keegi oleks eelpool mainitud plokki puurida proovinud, kõige lihtsam kindlasti on see omal nahal ära teha ja katsetada kaua kestab. Kui ajada kvaliteeti taga siis mina laseksin hülsid sisse pressida nt mosse omad...
e28...
Vasta