1. leht 1-st

K: m30b35 õlivanni vahetamine mootorit eemaldamata

Postitatud: 03 Jaan 2014 13:42
Postitas sillufromIV
Kas e34 aiste vahel on võimalik õlivann vahetada mootorit mahatõstmata?

E28 m20 mootori õlivanni vahetamine auto all oli käkitegu, pidin käpad lahti laskma ja mootorit paar tolli tõstma.

Millele peaks tähelepanu pöörama, kui vann maas? Mis on tüüpilised vead m30 mootorite alumistes otstes?

Re: K: m30b35 õlivanni vahetamine mootorit eemaldamata

Postitatud: 03 Jaan 2014 14:09
Postitas kaido
M30 e28 puhul saab ka mootorit natuke tõstes hakkama. Ilmselt e34 ei tohiks nii palju erinev olla ju?

Re: K: m30b35 õlivanni vahetamine mootorit eemaldamata

Postitatud: 03 Jaan 2014 18:16
Postitas 323
Mootorit on tarvis natuke tõsta, saab ilusti kätte.Aga miks sul teda ära tarvis võtta kui ta puruks sõitsid ja rõõmsalt edasi lasid ja õltuli sind peatuma sundis siis vaata ka saaled üle kepsusaalede puhul vaata kindlasti ülemist poolt.Raamsaaledega ei juhtu eriti midagi tavaliselt.Kokku pannes pööra tähelepanu kepsupoltidele.

Re: K: m30b35 õlivanni vahetamine mootorit eemaldamata

Postitatud: 03 Jaan 2014 20:05
Postitas sillufromIV
Pole sellega veel sõitnud. Õlivannis on vist pragu, mida on keemilise metalliga lapitud. Soojalt lekib. Tahaksin vähem reostades peatselt algavat talve nautida.

Küsisin vigade kohta, et uurida, kas sarnaselt BMW V mootoritega ei kipu näiteks õlipumba poldid lahti tulema.

Re: K: m30b35 õlivanni vahetamine mootorit eemaldamata

Postitatud: 04 Jaan 2014 23:17
Postitas 323
Ei ole isiklikult siiamaani kohanud et r6 mootori õlipump lahti oleks tulnud.Oma e21 kepsupoldid venisid välja kui sai liiga palju peal hoitud igapäevaselt st.piiraja on u 6500 peal aga mul seda siis ei olnud. Tarvis ikka kõik 8000 pööret valla päästa ja nii need kepsupoldid pikemaks saidki.Aga m30 mootoril seda ohtu ei ole sealt piirajat eemaldada võimalik pole.

Re: K: m30b35 õlivanni vahetamine mootorit eemaldamata

Postitatud: 06 Jaan 2014 20:28
Postitas sillufromIV
See töö on nüüd tehtud. E28-l m20 mootori karteri vahetamine oli selle töö kõrval köömes. Pidin mootorit tõstma viimase piirini. Kast oli tunneli laes kinni ja ventika tuulekoja pidi eest võtma. Summuti lasin ka keskelt lahti. Ja siiski oli tegemist, et sillatala ja õlipumba vahelt vann välja meelitada. Sama tülikas oli teise sinna asemele sättimine.

Teostatav aga raha eest ma sellist tööd ette ei võtaks.