M30 pihustid

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

M30 pihustid

Postitus Postitas Ruut »

Panen igaks juhuks siia ka teema ülesse, ehk keegi EBKF-i aktiivselt ei loe. Seal teema ei ole mingit vastukaja leidnud.

Oma 635 nukvõlli vahetus käigus (mis kujunes lõpuks praktiliselt mootori vahetuseks) ilmnes, et kellegi usinad käed on saksas kunagi ühe pihusti välja vahetanud. Kuna originaalset 0280150130 polnud ehk käepärast võtta, oli see asendatud 0280150201. Parameetrite poolest on viimane isegi parem- kasutatud m.h. ka M5 peal. Minu küss on, kuidas Motronic sellele asjale vaatab? Õnneks on küll pihustite takistused suht samad 2,25 vs 2,4 Ohm'i.
Lauasahtlis vedeleb üks komplekt 0280150203 pihusteid, mis on veidi uuema m30, alates 85a, pealt. Nende takistus 16,15 Ohm'i. Kas need hakkaksid ka minu mootori ajuga tööle?
Kasutatud kirjandus
http://www.bresch.com/ang/fichiers_asp/ ... nt_inj.asp#
http://www.nord-com.net/stoni/docs/inje ... _flows.pdf
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Re: M30 pihustid

Postitus Postitas Silwer »

Ruut kirjutas:Parameetrite poolest on viimane isegi parem- kasutatud m.h. ka M5 peal. Minu küss on, kuidas Motronic sellele asjale vaatab?
Motronicul ei ole sellest erinevusest sooja ega külma - takistused on põhimõtteliselt samad. Aga see et ühte silindrisse lastakse 30% rohkem kütust kui teistesse teeb mootori töö rahutumaks ja ei mõju hästi ka kiirendusele.

Ning madalaoomiliste pihustite vahetamist kõrgeoomiliste vastu teha ei tasuks - aju sellega vast õhtale ei lase (kui panna kõrgeoomiliste asemele madala oomiga pihustid siis saab ka aju enda õhtale lasta) aga ega need pihustid normaalselt avanema ka ei hakka. Pigem oleks tark osta juurde üks originaal pihusti.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: M30 pihustid

Postitus Postitas Ruut »

Silwer kirjutas:Motronicul ei ole sellest erinevusest sooja ega külma - takistused on põhimõtteliselt samad. Aga see et ühte silindrisse lastakse 30% rohkem kütust kui teistesse teeb mootori töö rahutumaks ja ei mõju hästi ka kiirendusele.
See kiirenduse asi häiribki mind kõige rohkem. Kui eelmisel kevadel mul kaks, paari kuise vahega tehasest välja lastud, 635csi-d oli, siis oli tunda, et masin mille maha müüsin liikus tuntavalt paremini. Vahetasin edasi tagasi nii aju, õhulugeja, jagaja kaaned/rootorid aga midagi ei muutunud. Valdek avastas, et nukkvõlli esimese silindri nukad kulunud. Nukkvõll sai nüüd vahetatud aga (olulist) mineku paranemist ikka nagu ei ole. Peab vist siis pihustid üle vaatama.
Kas kellelgi oli siin pihustite testimise rakis ehitatud? Pealiskaudsel otsimisel ei leidnud enam seda teemat.
Ja kui kellelgi vedeleb korralik 0280150130 kodeeringuga pruuni värvi pihusti võiks mulle ps-i pakkuda.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Pihusti stendi tegin ise vanast latist, kõik 6 korraga külge, aga just lammutasin laiali,
Vasta