Probleem käivitamisega.

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Halluciit
Postitusi: 51
Liitunud: 25 Juul 2007 17:29

Probleem käivitamisega.

Postitus Postitas Halluciit »

Nonii.. Paluks siis spetsialistidelt abi. Nimelt ei taha mu auto käima minna. Algul kui proovisin, arvasin et aku jama, kuna starter ei tõmmanud üldse ringi. Mõõtsin testriga ära. Oli tõesti kehvake, seega panin laadima. Aku laadis keskeltläbi 1h ja läksin uuesti proovima. Mõõtsin testriga, näitas 12,45 V. Käivitamiseks peaks ju piisama..? Aga ei.. Korraks tõmbas ringi ja kõik. Siis mõõtsin uuesti testriga. Ikka näitas 12.4 Kui süüte sisse keerasin, näitas umbes 11 millegagi, aga kui starterit andsin, langes 3 peale. Ning enam ei ajanud isegi starterit ringi. Hämming. Keegi oskab nõu anda, mida ma tegema peaks? :roll:
Autoks on 520i 92Kw
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kas pikemalt ei saaks akut laadida? Näikeks pisikese laadimisvooluga paar päeva.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Kui aku korralikult täislaed ja tester käepärast vöiksid köik süütevoolud üle käia, et äkki kusagil liiga suur vool tarbimine? :? Endalgi oli kunagi sarnane probleem. Minul oli tegu vigaste geneka juhtmetega :shock:
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Halluciit
Postitusi: 51
Liitunud: 25 Juul 2007 17:29

Postitus Postitas Halluciit »

Kui te arvate, et viga võib akus olla, siis ma võin igapäevaselt sõitva auto akuga proovida. Geneka kohta niipalju, et kui ma tõmmates auto käima sain, siis genekas laadis igatahes. Vähemalt tester näitas 14 millegagi.
Aga kas viga ei või olla massijuhtmetes? Sestet see miinus juhe mis akust kerekülge läheb oli selline kahtlane, ta ei olnud küll katki, aga nagu sulanud veits vms :? Kui mul e30 käima ei läinud, siis avastasin et massi juhe oli roostes kereküljes ja pärast puhastamist käis mootor nagu kellavärk. Kuna täna kiire oli, siis ei jõudnudki seda juhet lähemalt vaadata.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Nojah eks massi juhe oleks tark puhtaks teha küll :)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Halluciit
Postitusi: 51
Liitunud: 25 Juul 2007 17:29

Postitus Postitas Halluciit »

Ilmselt on starteri puksid läbi. Ehk annate nõu, kuidas oleks kõige lihtsam moodus starterit maha võtta? St. kust talle läheneda, kas alt või ülevaltpoolt.
mriks
Postitusi: 53
Liitunud: 08 Apr 2005 22:03
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas mriks »

e23 saab ainult ülevalt ligi kusjuures suht näpuvärdjas peab olema :D e28 ei oska öelda.....aga vaata ise kust rohkem ruumi on.
732i
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

mriks kirjutas:e23 saab ainult ülevalt ligi kusjuures suht näpuvärdjas peab olema :D
Ma tean, mida te tunnete.
mriks
Postitusi: 53
Liitunud: 08 Apr 2005 22:03
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas mriks »

ei tea te midagi :D
732i
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

mriks kirjutas:ei tea te midagi :D
Tean ikka küll, ma just pool aastat tagasi vahetasin endal selle ilusa ja uue vastu. :p
Halluciit
Postitusi: 51
Liitunud: 25 Juul 2007 17:29

Postitus Postitas Halluciit »

Huuh.. Õnneks pääsesin sellest tööst.. Proovisin enne igaksjuhuks teise akuga ja voilaa - auto käis. :lol: Niiet.. Läks õnneks seekord.

Tänud Vastajaile! :)

Ja teema võib vist nüüdseks lukku ka panna.
Vasta