K:e21-le kangem mootor

Kõik tehnilised küsimused.
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Need autod oma mõõtudelt liiga erinevad ja sellist värdjat ehitada ei ole nagu mõtet.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Sellisel juhul pole mõtet ehitada.Too endale läänest juba valmis ehitatud.Taoliseid peaks ikka mõni olema või midagi sellist 8)
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 585
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

.. lihtsalt huvitav teema , rohkem arutelu :!: .. mitte kritiseerida kohe ..et ... ( mulle ei meeldi ( kelle asi ? ) ) ! Palju siin eestis autosi ikka ehitatud on , meie loll riik ja tema seadused , ise ei tohi midagi teha :!: auto peab olema nagu penskaril :roll: veerenud välja tehaseväravast . ( mõni tarbeese ).
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Räägime siis.Mul selline asi käsil siin-nimelt suurema mootori installimine.Kui aus olla siis minu toorik kere oli ikka päris mäda ja sellepärast tööd ikka päris palju.Suure mootoriga(~250hj)kaasnevad hädad -tagasilla kinnitused(2tk) ei talu selliseid koormuseid ja lihtsalt .....
tagumised koopad tuleb tugevdada,kardaan parajaks lasta teha(spetsialistid selleks olemas eestis),vastavat käigukasti vaja(spido trossiga),mootor(m30b..) ei mahu mootoriruumi ära ja selleks vaja teha mõned ümberehitused,mootorikäpad vaja ise teha või tellida saksast(3000.-),elektiline vent hädavajalik.Kui pannakse veel võimsam mootor oleks vaja pidureid ka järgi aidata.Verustusest oli siin juba juttu-originaal liialt pehme.Nüüd pean lippama.....Kui kellelgi veel midagi asjalikku lisada oleks ka huvitatud.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Kusjuures, E21 järgiaidatud vedrustuse ja wilwoodi piduritega saaks aidata :)
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Äkki räägid nendest asjadest lähemalt mart154
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

http://www.wilwood.com/BrakeKits/index.asp

Sealt peaks suht kõike saama...


http://www.gaz-shocks.co.uk/

Ja nemad pakuvad e21-le coilovereid näiteks. Hind tuleb umbes 16k
ivar
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Veebr 2008 17:52

Postitus Postitas ivar »

arx323 kirjutas:Räägime siis.Mul selline asi käsil siin-nimelt suurema mootori installimine.Kui aus olla siis minu toorik kere oli ikka päris mäda ja sellepärast tööd ikka päris palju.Suure mootoriga(~250hj)kaasnevad hädad -tagasilla kinnitused(2tk) ei talu selliseid koormuseid ja lihtsalt .....
tagumised koopad tuleb tugevdada,kardaan parajaks lasta teha(spetsialistid selleks olemas eestis),vastavat käigukasti vaja(spido trossiga),mootor(m30b..) ei mahu mootoriruumi ära ja selleks vaja teha mõned ümberehitused,mootorikäpad vaja ise teha või tellida saksast(3000.-),elektiline vent hädavajalik.Kui pannakse veel võimsam mootor oleks vaja pidureid ka järgi aidata.Verustusest oli siin juba juttu-originaal liialt pehme.Nüüd pean lippama.....Kui kellelgi veel midagi asjalikku lisada oleks ka huvitatud.
Mis eesmärgil seda autot teed - ringrajale või pigem reedeõhtuseks cruisimiseks ja kummipõletamiseks? Olen Rootsis saanud sõita ühe "suure mootoriga (üle 250hj)" e21'ga, mis oli väga põhjalikult ehitatud (coil-overid, suuremad pidurid, strutbarid ees-taga jne), ja väga huvitav kogemus oli selles suhtes kui kiiresti ühe auto puhul võib ülejuhitavus muutuda alajuhitavuseks ja vice-versa. Eks see kõik sõltub vedrustuse, sildade, pidurite tasakaalu ja muu seadistamisest ka olulisel määral, aga kui on plaanis taolise autoga ka kurvides kiire olla, siis on kindlasti vaja kõvasti sõidumeisterlikkust ja veelgi rohkem raudset närvi, kuid siiski ilmselt säilib keskmisest suurem tõenäosus õnnetusse sattuda. Ka selle masina omanik on jõudnud samale seisukohale lugematute piruettide ja väljasõitude tagajärjel ning plaanib nüüd e30 318is mootorit ja turbot sinna peale saada. Niisama kummi põletamiseks on 3,5l e21 muidugi väga tore masin.

Eestis üks väga kalli raha eest ja põhjalikult tehtud e30 "335", millega ka rinkal väga väga paha sõita olevat, aga sellest teavad äkki Silwer ja mart154 rohkem kosta.

Ise eelistaksin e21 puhul kindlasti turbotamist. Leian, et e21 ei ole nii haruldane auto, et kangesti ajaloo truuks ümberehituste juures jääma peaks kui neid juba tegema hakata. (Kuigi enda e21 olen miskipärast originaali hoidnud :mrgreen: )
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Tere.Seda pilli ehitan rohkem ikka niisama ringi vuramiseks.Erilisi kiiruskatseid ei plaani tegema hakata - lihtsalt tahaks midagi teistsugust(vanakooli pilli).Mootori kohapealt oleme ühelmeelel - m30b.. kerge ülerõhuga.Pidurid ei jää kohe mitte originaalid ja mõned muud muudatused veel vajalikud.Hetkel ei saa paar kuud sellega tegeleda kuna vaja muid asju ka teha.
Vasta