E21 Gaas jääb peale

Kõik tehnilised küsimused.
jonx
Postitusi: 124
Liitunud: 02 Mär 2006 19:53
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas jonx »

ullivilli kirjutas:
killer666 kirjutas:Karpa ja kollektori vahel peaks olema mingi kummist vahemuhv..
Huvitav milleks see kasulik on? vibra vähendamist karpas?
Kindlasti, aga mina ei oska hinnata, kui palju see kõikuda või liikuda tohib.
NAgu ühele poole liiguks rohkem, kui teisele. Eks peab välja mõtlema, kuidas kindlaks määrata, kas see on normaalsuse piires v mitte.
muud hullu ei tohiks see teha, ainult siis on paha kui selle kõikumise tulemusena on sinna mõni auk tekkinud...
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Ja kas sealt vahelt ei pääse sisse näiteks õhk?
Õhku ma eriti ei kardagi, aga õhuga kaasas on palju šitta, nagu me filtri pealt näeme aegajalt.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

mis sest õhust ikka karta eksole, lihtsalt mootor ei tööta nii nagu peaks kui saab valest kohast õhku juurde, eriti tühikäigul
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Ega ma õhust suurt kardagi... pigem sellest kakist, mis õhuga kaasas on.
Ja kui see shitt mootorisse saab, kas see halba ei tee..
Ja sellest võib ka mu tühikäigu ebastabiilsus tulla :idea:
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Karda ikka õhku sest lisaõhk paneb tühikäigu lonkama ja tekitab muud jama.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

ok... Kas nii sobib, kui ma kardan õhku ja kakat, mis õhuga kaasas on nagu 2in1.
Aga ma mõtlesin siin: kui mul karpa kõigub, kas ei saa gaasi peale jäämine olla ka sellest tingitud?Kui mootor soojaks, siis see puks lääb pehmemaks vms ja enam ei jää peale?
mriks
Postitusi: 53
Liitunud: 08 Apr 2005 22:03
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas mriks »

kas trossi vahetasid ära...? kui ei,siis vaheta ära ning kui viga ei kao eks näis. mis siin niisama ennustada.... muidugi kui ta sul lisaõhku ahmib,siis ei saagi tühipöörded paigas olla.
732i
mriks
Postitusi: 53
Liitunud: 08 Apr 2005 22:03
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas mriks »

muide su teooria karpa kõikumise kohta on mäda.....gaasitross peaks olema kõriga mitte jäigalt ühendatud ja kõigub ta siis ka koos kõriga eks ole.... ja kui ta koos kõriga kõigub,siis ei tohiks see ju trossi sikutada... :idea:
732i
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Nu idee poolest, kui ta nurgast sikutab, siis võib asi nurga alla minna ja selle tõttu ka raskendatult üles tulla. Eks ma üritan välistada variante.
Trossi vahetusega olen arvestanud, aga siiski eelistan päris huupi mitte lahmida ja ennem leida põhjus. Kuigi vbolla pole see alati 100% võimalik.

See oleks nagu terve auto välja vahetamine selle pärast, et mingi asi koliseb ja ma ei tea mis, täpselt ei tea, kust ka.

Aga nu ennegi nähtud, loetud, kus kõik tagasilla detailid ära vahetud, mis iseenesest vbolla olid korras ja pärast kõige viimane lahendus on alles õige, aga raha maetud hunnikus sinna alla. Loomulikult ei ole mitte halb, kui auto on valdavalt uute osadega, aga ei näe ka mõtet korraliku vana välja vahetada.
Nagu vanaema asumisele saatmine, kuigi tervis korras, aga liht vana nuh.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

ullivilli kirjutas:Nagu vanaema asumisele saatmine, kuigi tervis korras, aga liht vana nuh.
Väga hea näide :D E21-l on lohutuseks see, et isegi kui kõik välja vahetad on ikka odavam, kui mõnel uuel jaapanlasel ühe osa uue osta. Endal kah süda rahul, kui tead et kulujupid vahetatud ja vahetamata jupid korralikud.

Pöörete kõikumise kohapealt...vaheta tross ära ja kui ikka kõigub siis võtab sul lisaõhku mingist kohast, selle koha välja selgitamine juba veidi keerulisem.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Ega mul karpa paremini kinnitamine ja pesu nagunii plaanitud mingi aeg, siis näeb, mis seal toimub ka.
Hetkel filtri pütt suht nipukatega kinni ja üldse paras pornu toimub sääl kapoti all.
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

mriks kirjutas:muide su teooria karpa kõikumise kohta on mäda.....gaasitross peaks olema kõriga mitte jäigalt ühendatud ja kõigub ta siis ka koos kõriga eks ole.... ja kui ta koos kõriga kõigub,siis ei tohiks see ju trossi sikutada... :idea:
see k5ri kinnitus peaks olema kollektori kylles , aga vaevalt see karpa nyyd niipalju k6igub..

&hu lekkeid saab eetriga otsida , et mootor käima ja siis sussitada teda igalepoole ja kui on märgata mingeid muutusi mootori töös , siis on kuskilt sealtkandist(kuhu lasid parasjagu hetkel) miski leke ..
Tulihingeline bmw fänn:)
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

killer666 kirjutas:
see k5ri kinnitus peaks olema kollektori kylles , aga vaevalt see karpa nyyd niipalju k6igub..

&hu lekkeid saab eetriga otsida , et mootor käima ja siis sussitada teda igalepoole ja kui on märgata mingeid muutusi mootori töös , siis on kuskilt sealtkandist(kuhu lasid parasjagu hetkel) miski leke ..
Nu ei mina oska kommenteerida, kui palju ta nüüd reaalselt kõigub.
Kas liiga palju või mitte. Tean et kõigub ja üks tarkmeestaskus väitis, et pidi liiga palju olema. Samuti ka see, et ta nagu just ühele poole kõigub, teisele suurt mitte.
Ja kas selle eetriga natu ohtlik ei ole v?
lääb äkki palju võitu vms?
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

No sutsu lased sellistesse kohtadesse , kust kahtlustad leket ...
Muidugi peab jälgima, eeter 6hupuhastist sisse ei lähe , siis v6id lihtsalt
Tulihingeline bmw fänn:)
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

killer666 kirjutas: Muidugi peab jälgima, eeter 6hupuhastist sisse ei lähe , siis v6id lihtsalt
Ja kui läheb õhupuhastisse... mis siis saab?... Mida võin siis lihtsalt? :shock:
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

asja m6te , on see , et kui mootor saab seda eetri gaasi , siis pöörded natukese t6usevad , ei miskit muud...
kui sa lased seda näiteks m6ne vigase l6dviku ligidal , siis ta imeb sealt vigasest voolikust seda gaasi sisse ja pöörded t6usevad .
Aga kui sa lased seda terve kapotialuse paksult täis , siis ta levib ka 6hupuhastajasse ja siis enam ei saa aru ,kust katki on.
Tulihingeline bmw fänn:)
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Ei nu ideele ma sain pihta jah... ma mõtlesin, et midagi paha juhtub, kui õhupuhastajasse lääb :P
Aga selge... eks ma proovin ja uurin, mis teha annab.
tore teada, et brake cleaner on enamjaolt eeter :)
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

ullivilli kirjutas:.
tore teada, et brake cleaner on enamjaolt eeter :)
Mina seda ei tea mida see brake cleaner sisaldab , samas v6ib seal olla ka mingeid selliseid yhendeid mis teps mootorile hea ei saa olla, aga mine tea:D

Ma eetri all pidasin silmas seda start-gaasi , millega talvel diisleid käivitatakse ,
Tulihingeline bmw fänn:)
Vasta