See, et sul tagumisi el aknaid pole, mingi näitaja.
Kuna audid ja passatid omavad kardaani kanalit, kuigi enamus on esiveolised, kuid on ka nelivedulisi.. ega keegi viitsi hakata kere või kere detaile teisi selle pärast tegema, et sul vähema varustusega auto on.
Mul on näiteks tagumise stabika augud õõtsade küljes, aga minu varustuses stabikat ei olnud... Nii et..
a4 tulevad ajust rooli taha püsikiiriruse hoidja juhtmed. Piisab romulast kangi ostmise ja ära ühendamisest.
BMW ei usu, et asi teisiti on, aga pead ei oska anda.
E23 on see kaitselüliti. Kui midagi peaks nt käsi või midagi jääb vahele klaasi sulgedes, siis lööb selle kaitselüliti "off" asendisse. Võimalik on ka käsitsi lülitada see välja. Kuigi E23 on see lüliti natuke teise kujuga. Tagumiste el akende välja lülitamiseks on eraldi nupp käsipidurit ümbritseval konsoolil. Selline neljakandiline ruudukujuline.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
trevi kirjutas:E23 on see kaitselüliti. Kui midagi peaks nt käsi või midagi jääb vahele klaasi sulgedes, siis lööb selle kaitselüliti "off" asendisse. Võimalik on ka käsitsi lülitada see välja. Kuigi E23 on see lüliti natuke teise kujuga. Tagumiste el akende välja lülitamiseks on eraldi nupp käsipidurit ümbritseval konsoolil. Selline neljakandiline ruudukujuline.
Õige jah, esimesi el aknaid ja luuki mõjutas see nupp, my bad