BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Nii :) , see teema on ikka kuidagi väga unarusse jäänud. Kaugel auto komplekteerimine on ning millal siis lubatud video mootori esmakäivitusest tuleb ?
E34 & E32
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Noh, teemas pole uuendust, kuna pole midagi erilist lisaks rääkida :( Ehita ise majanduskriisi tingimustes kolme hobiautot, maksa õppemaksu, nuuma panka ja 100 muud imet veel :lol:
Käivitamist ei hakka enne tegema, kui kõhualune koos. Eelkõige differ ja peale seda saab kardaanid, sumpad ja möllud paika ajada.

Siiski üht-teist olen hankinud, nagu näiteks tagatuled. Puuduolevad difrijupid said samuti äsja tellimusse.

Detailne plaan koos eelarvega projekti lõpetamiseks on olemas, nii et tuleval kevadel peab ta lõpuks valmis saama. Taganeda pole enam kusagile.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

ennem kui käima paned siis pumpa õlisurve anduri august õli sisse ja trass täis, siis käib võimalikult vähe aega kuivalt :)
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

karu kirjutas:ennem kui käima paned siis pumpa õlisurve anduri august õli sisse ja trass täis, siis käib võimalikult vähe aega kuivalt :)
See protseduur on omal kohal m10 ja m30 korral, aga m20'ga on suti keeruline saelt anduri august midagi sisse ajada :)
Pigem mõtlesin seda, et võtan jagaja maha ja krutin sealt trelliga surve ülesse. M20'l veab teatavasti jagaja võll õlipumpa ringi
Viimati muutis nuga, 20 Dets 2008 12:01, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kes tagatulede osas fotosüüdistust tahab, siis siin see on :P
PS. tean-tean, antikas on korralikult kinnitamata.
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
alando
Postitusi: 127
Liitunud: 23 Aug 2007 16:54
Asukoht: Muhu

Postitus Postitas alando »

Väga bro! Äkki õnnestub järgmine aasta tervet autot näha!
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

alando kirjutas:Väga bro! Äkki õnnestub järgmine aasta tervet autot näha!
Ma ise olen hetkel optimistlik. Puuduvad difrijupid peaks detsembri alguses kätte saama ja seejärel läheb veel üks suurem ports juppe um'st tellimusse.
Jaanuaris hakkan möllama, seniks aga kannatust :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Laagripoisid kenasti käes:
Pilt

Korjasin kogu kola kokku ja viisin Lillele kokku laduda :P
Pilt

Krt, see diffriga jändamine on juba üle aasta aega võtnud :?
Kui kõik hästi läheb, siis saab difri järgmine nädal alla... ja peale seda kardaani, sumpad ja poolteljed paika keerata :D
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

:D
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Pole paha 8)
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Argo Allikmets
Postitusi: 80
Liitunud: 07 Apr 2008 17:13

Postitus Postitas Argo Allikmets »

Ikka väga ilus näeb välja :wink:
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2601
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Tubli Nuga! Kardaan ja poolteljed see nv?

Edit: kas originaalis oligi difrikaas värvimata?
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kardaan ja poolteljed paigas juba, sumpa on veel jäänud.
Homme parandan selle vea :)
Pilt

Aaa, ja difrikaas on tõesti originaalis värvimata.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Reede õhtu on parim aeg "sumpsi panna" :lol:
Pilt
Pilt

Dual exhaust 8)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Hormrix
Postitusi: 85
Liitunud: 16 Jaan 2008 21:51
Asukoht: Talinn ( Lagedi )

Postitus Postitas Hormrix »

Nagu uus :D Mis se taastamine maksma on läind kui saladus pole? :oops:
:D
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Hormrix kirjutas:Nagu uus :D Mis se taastamine maksma on läind kui saladus pole? :oops:
Sellist küsimust ei ole lihtsalt ilus küsida.


Kunas plaanis on siis pidulik etteaste teha, et valge lina tõmmatakse pealt ja šampanja võib voolata.
1 kutse palun minule.
e28
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Hormrix kirjutas:Nagu uus :D Mis se taastamine maksma on läind kui saladus pole? :oops:
Uus auto maksab ikka uue auto hinna :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Tehasest välja veeredes võis ta päris samasugune põhja alt välja näha :)

Kas nüüd lähiajal tuleb ka mootori esmakäivitus?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jaanuari alguses saan jahutusradika ja viskosiduri kätte, siis veel jahutusvedelik ja õli sisse, proovida õli enne käivitust ringi ajada, seejärel jagaja peale ja tuld :D
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Niisiis... õli on sees ja proovisin ka õlipumpa ringi ajada. Kasutasin selleks trelli ja ühte laialilammutatud jagaja seest saadud võlli.
Pilt

Kogu see kupatus tuli suunata siia:
Pilt

Alguses proovisin asja efektiivsuses veendumiseks piiluda õlikorgi alla, kust teoreetiliselt peaks olema näha nukkvõlli peale pritsitav õli. Aga ei olnud :?
Õlituli kustub küll kenasti trellist pööret andes kohe ära, seega peaks üldiselt surve nagu olemas olema. Võib-olla peaks kindluse mõttes klapikambrikaane veel maha võtma ja vaatama mis seal täpselt toimub.

Radikas on kah käes, aga sellega on väike probleem:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta