
BMW 323i Edition S, Nuga
Noh, teemas pole uuendust, kuna pole midagi erilist lisaks rääkida
Ehita ise majanduskriisi tingimustes kolme hobiautot, maksa õppemaksu, nuuma panka ja 100 muud imet veel 
Käivitamist ei hakka enne tegema, kui kõhualune koos. Eelkõige differ ja peale seda saab kardaanid, sumpad ja möllud paika ajada.
Siiski üht-teist olen hankinud, nagu näiteks tagatuled. Puuduolevad difrijupid said samuti äsja tellimusse.
Detailne plaan koos eelarvega projekti lõpetamiseks on olemas, nii et tuleval kevadel peab ta lõpuks valmis saama. Taganeda pole enam kusagile.


Käivitamist ei hakka enne tegema, kui kõhualune koos. Eelkõige differ ja peale seda saab kardaanid, sumpad ja möllud paika ajada.
Siiski üht-teist olen hankinud, nagu näiteks tagatuled. Puuduolevad difrijupid said samuti äsja tellimusse.
Detailne plaan koos eelarvega projekti lõpetamiseks on olemas, nii et tuleval kevadel peab ta lõpuks valmis saama. Taganeda pole enam kusagile.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
See protseduur on omal kohal m10 ja m30 korral, aga m20'ga on suti keeruline saelt anduri august midagi sisse ajadakaru kirjutas:ennem kui käima paned siis pumpa õlisurve anduri august õli sisse ja trass täis, siis käib võimalikult vähe aega kuivalt

Pigem mõtlesin seda, et võtan jagaja maha ja krutin sealt trelliga surve ülesse. M20'l veab teatavasti jagaja võll õlipumpa ringi
Viimati muutis nuga, 20 Dets 2008 12:01, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ma ise olen hetkel optimistlik. Puuduvad difrijupid peaks detsembri alguses kätte saama ja seejärel läheb veel üks suurem ports juppe um'st tellimusse.alando kirjutas:Väga bro! Äkki õnnestub järgmine aasta tervet autot näha!
Jaanuaris hakkan möllama, seniks aga kannatust

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Niisiis... õli on sees ja proovisin ka õlipumpa ringi ajada. Kasutasin selleks trelli ja ühte laialilammutatud jagaja seest saadud võlli.

Kogu see kupatus tuli suunata siia:

Alguses proovisin asja efektiivsuses veendumiseks piiluda õlikorgi alla, kust teoreetiliselt peaks olema näha nukkvõlli peale pritsitav õli. Aga ei olnud
Õlituli kustub küll kenasti trellist pööret andes kohe ära, seega peaks üldiselt surve nagu olemas olema. Võib-olla peaks kindluse mõttes klapikambrikaane veel maha võtma ja vaatama mis seal täpselt toimub.
Radikas on kah käes, aga sellega on väike probleem:


Kogu see kupatus tuli suunata siia:

Alguses proovisin asja efektiivsuses veendumiseks piiluda õlikorgi alla, kust teoreetiliselt peaks olema näha nukkvõlli peale pritsitav õli. Aga ei olnud

Õlituli kustub küll kenasti trellist pööret andes kohe ära, seega peaks üldiselt surve nagu olemas olema. Võib-olla peaks kindluse mõttes klapikambrikaane veel maha võtma ja vaatama mis seal täpselt toimub.
Radikas on kah käes, aga sellega on väike probleem:

323i, 320 Baur & 750iAL Highline