e28 520 tegemine 535-eks?

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

e28 520 tegemine 535-eks?

Postitus Postitas V8 »

Tere mul on, e28 535 85 aasta oma, kere on päris tüma (augud, kõverad kere jooned, pehme ine), ega sisustus ja elektri osa parem pole.
Pikemat aega on siin foorumis müügis päris kõbusa välimuse ja olemusega e28 520 86 aasta oma.

Mind huvitab kas saab 535 tehnika- sillad\vedrustus\ kogu piduri osa\ moto\ käigukast\kardaan\sumps ringi tõsta, ilma et peaks kere hakkama ümber tegema kuskilt?
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Peaks küll kõik tehnika ilusti istuma :)
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Õhufiltri ja paisupaagikronsad pead vana masina küljest ära lõikama ja uuele installima
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Seni kõlab küll hästi, siis ju hea.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Ammy69 kirjutas:minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
Siiani kui mina olen neid teinud, on kõik ühesugused olnud. Realoem tootekoodidki samad ju 2.0 ja 2.8. Ei ole mingit vahet kas 2.0 või 3.5
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

võimalik vb oli midagi ise aretatud aga ühel oli kiige otsad vähe teistsugused, sain ka siis jälle targemaks
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

redline kirjutas:
Ammy69 kirjutas:minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
Siiani kui mina olen neid teinud, on kõik ühesugused olnud. Realoem tootekoodidki samad ju 2.0 ja 2.8. Ei ole mingit vahet kas 2.0 või 3.5
Ma pakun välja et jutt käis tagumistest õõtsadest, seal on palju erinevaid versioone ja raudpolt kindel et 520 ja 535 on erinevad tagumised õõtsad. Ei saa ainult näpug realoemis järge ajada, seal ei ole kõik tõene, peab natukene eluga kursis ka olema.

Teema algatajale niipalju, et mis mõtte on ühe mädanenud kerepalt teise vähem mäda kere peale ehitama hakata? Foorumis liigub suht võileiva hinnaga juba keevitatud ning värvitud keresid. Käid äkki natukene rohekm raha välja ning paned korralikult uue tehnika viisaka kere peale. Või siis taastad enda pehmeks muutunud kere ära ja on süda rahul et asi kestab.
Carclassic OÜ
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

tõnis kirjutas:
redline kirjutas:
Ammy69 kirjutas:minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
Siiani kui mina olen neid teinud, on kõik ühesugused olnud. Realoem tootekoodidki samad ju 2.0 ja 2.8. Ei ole mingit vahet kas 2.0 või 3.5
Ma pakun välja et jutt käis tagumistest õõtsadest, seal on palju erinevaid versioone ja raudpolt kindel et 520 ja 535 on erinevad tagumised õõtsad. Ei saa ainult näpug realoemis järge ajada, seal ei ole kõik tõene, peab natukene eluga kursis ka olema.

Teema algatajale niipalju, et mis mõtte on ühe mädanenud kerepalt teise vähem mäda kere peale ehitama hakata? Foorumis liigub suht võileiva hinnaga juba keevitatud ning värvitud keresid. Käid äkki natukene rohekm raha välja ning paned korralikult uue tehnika viisaka kere peale. Või siis taastad enda pehmeks muutunud kere ära ja on süda rahul et asi kestab.
Mina rääkisin ikka esimestest õõtsadest. Kui tal on terve auto mix siis peaks üldse tagumisi õõtsasid sillaküljest lahti võtma, kui ssab terve silla korraga alla tõugata? :roll: Lisaks sellele olen ka erinevaid e28 tagasildasid küllalt näinud ja tean et 2.0 ja 3.5 sillad vägagi erinevad, alustatdes pooltelgede jämedusest ja lõpetades õõtsade kuju ja tugevusega. Lisaks puudub osadel siladel õõtshoova liigendid (need "8" kujulised) jne.
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Jah, mul on mõttes kogu tehnika ringi tõsta, silda jupitada küll ei taha.
Tõnisel on iseenesest õigus, oleks õigem osta korralik kere.
Ja minu kere eriti ei taasta, kui 100+ kilo eeku ei ole nõus kulutama :lol:
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Ok siis, uus kere ostetud, ilma mootorita variant siis :lol:
Suveks ja sügiseks tegemist on, vaja lego kokku panna.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kas soetasid siit foorumist kere?
e28...
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Põhimõtselt küll. sass85 käest :wink:
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
Vasta