e28 520 tegemine 535-eks?
e28 520 tegemine 535-eks?
Tere mul on, e28 535 85 aasta oma, kere on päris tüma (augud, kõverad kere jooned, pehme ine), ega sisustus ja elektri osa parem pole.
Pikemat aega on siin foorumis müügis päris kõbusa välimuse ja olemusega e28 520 86 aasta oma.
Mind huvitab kas saab 535 tehnika- sillad\vedrustus\ kogu piduri osa\ moto\ käigukast\kardaan\sumps ringi tõsta, ilma et peaks kere hakkama ümber tegema kuskilt?
Pikemat aega on siin foorumis müügis päris kõbusa välimuse ja olemusega e28 520 86 aasta oma.
Mind huvitab kas saab 535 tehnika- sillad\vedrustus\ kogu piduri osa\ moto\ käigukast\kardaan\sumps ringi tõsta, ilma et peaks kere hakkama ümber tegema kuskilt?
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks

Aga kunagi saab paremaks

Siiani kui mina olen neid teinud, on kõik ühesugused olnud. Realoem tootekoodidki samad ju 2.0 ja 2.8. Ei ole mingit vahet kas 2.0 või 3.5Ammy69 kirjutas:minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
Ma pakun välja et jutt käis tagumistest õõtsadest, seal on palju erinevaid versioone ja raudpolt kindel et 520 ja 535 on erinevad tagumised õõtsad. Ei saa ainult näpug realoemis järge ajada, seal ei ole kõik tõene, peab natukene eluga kursis ka olema.redline kirjutas:Siiani kui mina olen neid teinud, on kõik ühesugused olnud. Realoem tootekoodidki samad ju 2.0 ja 2.8. Ei ole mingit vahet kas 2.0 või 3.5Ammy69 kirjutas:minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
Teema algatajale niipalju, et mis mõtte on ühe mädanenud kerepalt teise vähem mäda kere peale ehitama hakata? Foorumis liigub suht võileiva hinnaga juba keevitatud ning värvitud keresid. Käid äkki natukene rohekm raha välja ning paned korralikult uue tehnika viisaka kere peale. Või siis taastad enda pehmeks muutunud kere ära ja on süda rahul et asi kestab.
Carclassic OÜ
Mina rääkisin ikka esimestest õõtsadest. Kui tal on terve auto mix siis peaks üldse tagumisi õõtsasid sillaküljest lahti võtma, kui ssab terve silla korraga alla tõugata?tõnis kirjutas:Ma pakun välja et jutt käis tagumistest õõtsadest, seal on palju erinevaid versioone ja raudpolt kindel et 520 ja 535 on erinevad tagumised õõtsad. Ei saa ainult näpug realoemis järge ajada, seal ei ole kõik tõene, peab natukene eluga kursis ka olema.redline kirjutas:Siiani kui mina olen neid teinud, on kõik ühesugused olnud. Realoem tootekoodidki samad ju 2.0 ja 2.8. Ei ole mingit vahet kas 2.0 või 3.5Ammy69 kirjutas:minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
Teema algatajale niipalju, et mis mõtte on ühe mädanenud kerepalt teise vähem mäda kere peale ehitama hakata? Foorumis liigub suht võileiva hinnaga juba keevitatud ning värvitud keresid. Käid äkki natukene rohekm raha välja ning paned korralikult uue tehnika viisaka kere peale. Või siis taastad enda pehmeks muutunud kere ära ja on süda rahul et asi kestab.
