E23 mootoris klõbin
E23 mootoris klõbin
täna järsku, peale poole päevast seismist lõi miskit klõbina mootorisse käivitamise ajal. Klõbin tuleb kuskilt sisselaske kollektori juurest salongi poolt. Käima samuti masin enam ei lähe, mõned korrad turtsatas ja kõik. Masin kaua seisnud, ehk imes paagist mingi sita pihustitele ette?
mootoriks 2.8. eelmine päev aga polnud asjast haisugi, käis kui kell...
teine mure oli veel see(juba vanem jama) et kui mootorit külmalt käivitad siis jäävad pöördes 2000-3000 vahele kõikuma, 5 mindi pärast langeb normi
Ettetänades, Joosep
mootoriks 2.8. eelmine päev aga polnud asjast haisugi, käis kui kell...
teine mure oli veel see(juba vanem jama) et kui mootorit külmalt käivitad siis jäävad pöördes 2000-3000 vahele kõikuma, 5 mindi pärast langeb normi
Ettetänades, Joosep
Kas klõbin tuli sisse tühikäigul kohapeal või näiteks siis kui tahhomeeter korra punases käis?
Võimalusi päris mitmeid. Kui tundmatu ajalooga mootor, siis esiteks reguleeriks klapivahed ära, näed kohe ka, mis toimub klapikambrikaane all ehk kas ja kui tihti on õli vahetatud. Kui klapivahed korras, siis vaataks alles edasi.
Paagist peaks kütus tulema läbi kütusefiltri, esmalt peaks see umbe minema. Vaheta ära, ei maksa palju.
Mis aasta masin ja kus kandis asub? Võiksid lugejate auto alla teema teha, siis teistel rohkem motivatsiooni aidata
Võimalusi päris mitmeid. Kui tundmatu ajalooga mootor, siis esiteks reguleeriks klapivahed ära, näed kohe ka, mis toimub klapikambrikaane all ehk kas ja kui tihti on õli vahetatud. Kui klapivahed korras, siis vaataks alles edasi.
Paagist peaks kütus tulema läbi kütusefiltri, esmalt peaks see umbe minema. Vaheta ära, ei maksa palju.
Mis aasta masin ja kus kandis asub? Võiksid lugejate auto alla teema teha, siis teistel rohkem motivatsiooni aidata

There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
masin 83 a ja on seniaegade ainuke saaremaa hainina, teadaolevalt. masina teema teen hiljemalt uue nädala alguses, kui ka pildid üles saan riputatud;)
masin ise pärineb 83a. Käima pole peale selle klõbina tekkimist saanudki.
Enne, kui mootor käis, seda klõbinat polnud.
Täna hommikul võtsin küünlad maha, mis olid paksult õlised ja tahmased. Ilmselt suurem kogus mootori õli seal. Puhastasin ära, siis jäi klõbin vait, peale mõningast käiamist, mil mootor käima EI läinud tekkis klõbin tagasi, eemaldasin küünlad, uuesti märjad. Võtsin küünlad kõik maha, käiasin niisama. Silkudest tuleb märga ollust nii suurest kogusest, et paiskab lausa pilve üles, mis kõik märjaks teeb...
masin ise pärineb 83a. Käima pole peale selle klõbina tekkimist saanudki.
Enne, kui mootor käis, seda klõbinat polnud.
Täna hommikul võtsin küünlad maha, mis olid paksult õlised ja tahmased. Ilmselt suurem kogus mootori õli seal. Puhastasin ära, siis jäi klõbin vait, peale mõningast käiamist, mil mootor käima EI läinud tekkis klõbin tagasi, eemaldasin küünlad, uuesti märjad. Võtsin küünlad kõik maha, käiasin niisama. Silkudest tuleb märga ollust nii suurest kogusest, et paiskab lausa pilve üles, mis kõik märjaks teeb...
Ehk teeb seda mitte töötab silinder?
Nüüd peale küünalde puhastust kaob see mõneks ajaks ära, kui aga jälle täis tõmbab tekib uuesti.
Peale küünalde puhastust käivitub koheselt, kuid vaid korraks. Siis sureb välja, küünlad märjad. kuivatan ära uuesti. Jälle läheb korraks käima.
Säde korralik, küünlad uued jm.
Nüüd peale küünalde puhastust kaob see mõneks ajaks ära, kui aga jälle täis tõmbab tekib uuesti.
Peale küünalde puhastust käivitub koheselt, kuid vaid korraks. Siis sureb välja, küünlad märjad. kuivatan ära uuesti. Jälle läheb korraks käima.
Säde korralik, küünlad uued jm.