E23 mootoris klõbin

Kõik tehnilised küsimused.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

E23 mootoris klõbin

Postitus Postitas jossu »

täna järsku, peale poole päevast seismist lõi miskit klõbina mootorisse käivitamise ajal. Klõbin tuleb kuskilt sisselaske kollektori juurest salongi poolt. Käima samuti masin enam ei lähe, mõned korrad turtsatas ja kõik. Masin kaua seisnud, ehk imes paagist mingi sita pihustitele ette?
mootoriks 2.8. eelmine päev aga polnud asjast haisugi, käis kui kell...
teine mure oli veel see(juba vanem jama) et kui mootorit külmalt käivitad siis jäävad pöördes 2000-3000 vahele kõikuma, 5 mindi pärast langeb normi

Ettetänades, Joosep
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kas klõbin tuli sisse tühikäigul kohapeal või näiteks siis kui tahhomeeter korra punases käis?

Võimalusi päris mitmeid. Kui tundmatu ajalooga mootor, siis esiteks reguleeriks klapivahed ära, näed kohe ka, mis toimub klapikambrikaane all ehk kas ja kui tihti on õli vahetatud. Kui klapivahed korras, siis vaataks alles edasi.
Paagist peaks kütus tulema läbi kütusefiltri, esmalt peaks see umbe minema. Vaheta ära, ei maksa palju.

Mis aasta masin ja kus kandis asub? Võiksid lugejate auto alla teema teha, siis teistel rohkem motivatsiooni aidata :)
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

masin 83 a ja on seniaegade ainuke saaremaa hainina, teadaolevalt. masina teema teen hiljemalt uue nädala alguses, kui ka pildid üles saan riputatud;)
masin ise pärineb 83a. Käima pole peale selle klõbina tekkimist saanudki.
Enne, kui mootor käis, seda klõbinat polnud.
Täna hommikul võtsin küünlad maha, mis olid paksult õlised ja tahmased. Ilmselt suurem kogus mootori õli seal. Puhastasin ära, siis jäi klõbin vait, peale mõningast käiamist, mil mootor käima EI läinud tekkis klõbin tagasi, eemaldasin küünlad, uuesti märjad. Võtsin küünlad kõik maha, käiasin niisama. Silkudest tuleb märga ollust nii suurest kogusest, et paiskab lausa pilve üles, mis kõik märjaks teeb...
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

kui kuressaares oled siis võib vaadata mis seal on, ise ka oma haininaga homme arki, et saab kuulata ja vaadata
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kas säde on olemas?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

säde oli olemas, asun 8km kuressaarest, mändjalas...
kui aega leiad ehk saad läbi astuda?
helista kui miskit aega leiad, ise suure tõenäosusega enamus ajast kodus.
57806312
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Ehk teeb seda mitte töötab silinder?
Nüüd peale küünalde puhastust kaob see mõneks ajaks ära, kui aga jälle täis tõmbab tekib uuesti.
Peale küünalde puhastust käivitub koheselt, kuid vaid korraks. Siis sureb välja, küünlad märjad. kuivatan ära uuesti. Jälle läheb korraks käima.
Säde korralik, küünlad uued jm.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

lugesin viimast posti ainult süüte kohapealt...

aga lisaks küünaldele vahetaks ka juhtmed ja jagajakaane+rootori.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

aga kui säde on korralik, ega jagaja ja juhtmed ei mängi rolli nii ju. Lisaks ei mõjuta need ka ekstra suurt kütuse pealandmist.
Muidugi mingi aeg ma need ära vahetan...
vanapagan
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Veebr 2009 20:11
Asukoht: võrumaa

Postitus Postitas vanapagan »

kui on rihmaga mootor võib olla on nukkvõll paigast ära. kui on ketiga siis võiksid surved ära mõõta kui on nihu siis kontrolli nookureid.mul on olnud juhus kus nookur on pooleks murdunud.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

no kurja, lahendaks kõigepealt selle probleemi et annab liiga suure kütuse koguse?:D
kui küünlad maas ja käian mootorit, siis tuiskab küünla avadest selline bensu pilv üles, et ratta koopa külg lausa ujub bensust...
Surved olid korras
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

katsun õhtul sulle korra helisstada olen liikumas ise. aga vaata tagasilaske klapp üle. surve võib valesse auku minna.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Olgu, jään ootama:)
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Ehk mõõda kütusesurve manomeetriga ära, kas on käivitades sama suurusjärk, kui rõhuregulaatoril kirjas. Tavaliselt on see 2,5 bar.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

käisin ise ka seda autot vaatamas ja kui starterit anda siis paar kolm korda lööb ilusti ja siis hakkab üle peksma. arvatavasti ka sellest to klõbin.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Nii nagu Aimar arvas, nii polnud.
Starter käis remondis, sisu vahetati uue vastu kõik jms, kuid viga alles.
Klõbin tekib nagu siis kui täis tõmbaks ja viimaste pihustite juurest...
mida arvata?
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Lisaks eelmise omaniku vahetatud asjadele vahetasin uuesti
küünlad, juhtmed, jagaja kaane ja rootori.
Säde olemas, klõbiseb koledasti.
Mida teha?
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Millised klapivahed olid? Kui suur oli kütuserõhk?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

kütuse rõhk oli korras, kuid kui suured klapivahed olema peavad?
sisselaske ja väljalaske?
praegu tunduvad need loksud juba liiga suured
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

0,3 peaks olema mõlemad kui õieti mäletan :wink:
Vasta