K: E21 tühikäigul ei taha käima jääda, mis viga võib olla?

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
unethical
Postitusi: 64
Liitunud: 06 Sept 2007 09:05
Asukoht: Pärnu

K: E21 tühikäigul ei taha käima jääda, mis viga võib olla?

Postitus Postitas unethical »

asi juhtus nii paar kuud tagasi: tankisin 100 kr eest kütust, aga kogemata sain 500 kr eest( vahet pole kuidas ei viitsi seletada ja pole põhjust ka :D) (aga hakkas paagist bentsu välja ajama, kuna paagid olid sõelapõhjad) siis mingiaeg sel ajal ta ei tahtnud ta mu enam püsikäigul püsida, suri välja kui gaasi peal (natuke) mitte hoida, ja kui sõitsin käik sees ja sidurit vajutasin, suri ka välja!!! Milles on probleemi, asjatundjad??? mootor on rida 4 karburaator 1,6, 66kw ja 4 käiku.
Kui teha, teha Hästi!
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2657
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Milline karpa? Tõenäoliselt tühikäigu magnetklapi juhe lahti või mingi p*sk düüsides. "Liigse" koguse bensu tankimisega ei tohiks olla mingit seost.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Bensukoguses ei tohiks asi olla küll, kui muidu paagid sõelapõhjad siis mul on korralikud olemas :twisted:
Ühel enda E21-l sama jama olnud, viga peitus mul valesti reguleeritud karpas, st süüde oli vale, tühikäik vale ja suht kõik muu kah. Ruudu pakutud variant kah väga tõenäoline.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2657
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

raunz kirjutas:Ühel enda E21-l sama jama olnud, viga peitus mul valesti reguleeritud karpas, st süüde oli vale, tühikäik vale ja suht kõik muu kah.
Selline jama ei tule äkki. Ka minu karpa mootoril olid sinu poolt kirjeldatud vead aga oskajad mehed said asjast jagu. Hiljem oli just selline lambist tühikäigu kadumine ja seal oli viga selles, et juhe tuli magnetklapi küljest lahti.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
unethical
Postitusi: 64
Liitunud: 06 Sept 2007 09:05
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas unethical »

sai nüüd peale 2 aastat jälle käima proovitud, panin uued küünlad külge, uue bentsufiltri, õhufiltri, kontrollisin isegi magnetklapi juhtme läbi, korras. Uus aku peale ja võtit, käis ilusti, lasin natuke käia, ei surnud välja. Siis suretasin välja, läks nädal mööda ja jälle tühikäigul töödata ei taha, vahest nagu töötab, aga pöörded on madalal. Milles võib probleem olla? Kas ikkagi p*sases karburaatoris, või bensiinipumbas? Ja karpa on Solex
Kui teha, teha Hästi!
j6x19
Postitusi: 266
Liitunud: 12 Dets 2007 08:15
Asukoht: harjumaa,kuid enamasti lääne soomes

Postitus Postitas j6x19 »

no karburaatori puhul ei ütle ainult solex ära milline see on.sa võid ju kontrollida karburaatoril düüsid ära.ning ehk lisad omal kasvõi selle 315 teemase mõne pildi kus oleks ka mootorit näha.sry for OT
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2657
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ju sul ikka mingid molluskid ujuvad seal karpas. Mõistlik oleks peale karpa puhastust mingid filtrid bensuvoolikule vahele panna, kui veel ei ole. Naise masinal kadus paar nädalat tagasi samuti tühikäik lambist ära. Tegin siis masinaga ühe väikese tiiru ning andsin vähe kõvemini pööret, et lõõrid puhtaks köhida. Samuti nagu tühikäik äkitselt kadus, nii tuli ka tagasi. Veel üks võimalik probleem, et sul on midagi ikkagi karbussi juurest lahti põrunud. Samuti omast kogemusest - ujuki kambris olev tühikäigu düüs oli oma pesast välja hüpanud ja vedeles kambri põhjas. Tulemuseks oli see, et käivitamisel lõi bensu läbi õhutuskanali õhufiltrisse ja sealt lihtaslt jooksis sorinal välja. Igav ei hakka :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vasta