E23 mootoris klõbin

Kõik tehnilised küsimused.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

0,3 peaks olema jah. Vanadel autodel pannakse mõnikord ka 0,25 et vaiksem oleks.
Kui suured kompressioonid on?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Klapid paigas, reguleerimist ei vajanduki tegelikult.
Nüüd aga käima sain siis kui kütus tagant ära, läheb krraks käima, muidugi kõrgematest pööretest ei tasu rääkidagi. Kui käima läheb siis kaob klõbin ära. Nii kui kütusevooliku taha ühendan, siis enam ei lähe. Viga oleks nagu liialt suures kütuse koguses. Ning kui ta käima läks siis minuarust käis ta vaid paari kolme silindriga.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Praegused tulemused on sellised, et mootor käib, kui tavalise pealevalgumise kütusepaagi ehitasin, küll käib ta ainult tühikäigul ja gaasi vajutada ei tohi, lisaks on nõu surve all et suruks rohkem. Nii kui kütusevooliku taha panen enam ei käi.
Äkki on tagasivooli klapp vms iganes asi see seal vaakumiga töötab väsinud. St avaneb liiga hilja. Muidu see töötab, Peale käiamist laseb ülejäägid sealt välja.
Muud seletust ei oskagi nagu pakkuda enam..
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

jossu kirjutas:kütuse rõhk oli korras,
Kas surve ja pumba tootlus mõõdeti ära? Mis see korras numbriliselt tähendab?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Äkki on tagasivooli klapp vms iganes asi see seal vaakumiga töötab väsinud. St avaneb liiga hilja. Muidu see töötab, Peale käiamist laseb ülejäägid sealt välja.
Kui kütuse surve on korras nagu sa väidad, siis see tagasivooluklapp (selle nimi on tegelikult rõhuregulaator) on töökorras.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

kuidas on seoses kütuserõhk tagasivoolu klapiga?
Mõõtsin ma rõhku enne pritsungi latti, otse mis paagist tuleb ette jõudes.
Surve oli seal 2.5 paigus
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Puust ja punaseks .See nn klapp hoiab surve õige väärtuse juures. Kui surve on suurem kui 2,5, siis laseb ta üleliigset survet tekitava kütuse tagasi paaki. Kui surve on väiksem, siis ei lase ta midagi välja. Ehk kõige lihtsam oleks mõõta survet kütuselatis nii, et paned külmkäivitusväljundi otsa latis manomeetri.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

kütuselati lõpus oli rõhk üle kolme, üle kolme, täpsemalt ei tea, kuna manomeetril numbrid lõppesid.
Seda siis mootorit käiates. Tundub norm.
Aga ikkagi, milles asi võiks olla. Äkki sai pika süütesees olemisega aju pihta. Kuidagi nullida seda?
Avab pihusteid valel hetkel või hiab kogunisti koguaeg laht?
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Rõhk peaks olema mitte rohkem kui 2,5 bar. Kui rõhk oli nii palju, et manomeetril said numbrid otsa, siis ma ei ütleks, et see on normaalne.

Aju nullida? Ega see pole windows, et teed restardi kui kokku jookseb. Ainus variant on aju vahetada proovida kui arvad, et selles viga.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

aga mida te sooviaks teha siis?
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

nii palju kui mina aru saan siis proovi aju vahetamist...
e28...
Kasutaja avatar
Jaks
Postitusi: 1143
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Kui kütuse surve on liiga kõrge siis järelikult ei tööta regulaator. Ja kas sinna külge mine vaakum voolik ikka on ilusti küljes.
Samas üritaks leida korras regulaatori prooviks kütuse surve normi saada.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

hmmm... varuosa tarnijad mulle sellist regulaatorit siin saaremaal ei tahtnud üldse leida. Vaakumvoolik ikka korras jah, kuidas muidu sealt üldse kütus väljuks. Kuid ehk oskab keegi seletada, et kuidas selline viga saab ilmneda üleöö?
Ajuga tsipa raske, lähima paarisaja km kaugusel sellist asja prooviks vist võtta pole
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

vaakumvoolikust väljub kütus? vaakumvoolikus peab olema vaakum, mis juhib kütusesurvet vastavalt sellele, kas sisselaskes on vaakum või mitte. Vaakumvooliku august ei tohi kütust küll tulla.

Sobib ju ka 528 või 628 aju, mida kindlasti kergem leida.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

ei tule välja vaakumvoolikust kuskilt kütust.
Regulaator kolme otsaga ju, üks on stutripidi kütuselatis ja teine väljund. Kolmas väiksem auk vaakum mis klappi avab.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

See jutt on siin nii segane juba. Alustuseks kontrolli kas tagasivool on puhas, seejärel manomeeter vahele ning kontrolli kütusesurve, kui liiga vähe-palju pane teine surve regulaator. Pihustid võid koos latiga oma pesadest välja sikutada ning mootorit ringi ajades vaata mis teevad, kas pihustavad süstemaatilislet, jooksevad koguaeg lörinal või ei pihusta üldse. Kui sinnani kõik tagasivool, pealevool, surve korras, pihustid ei leki, siis proovid teise ajuga. Veel soovitan kontrollida külmkäevitus pihustit, kas see katkestab kütuse pealeandmise ära või mitte. Seismisega võib igasugu asju autoga juhtuda. Kuskilt süsteem ummistub, kuskil halb ühendus jne. Pead järjest mööda süsteemi minema hakkama mitte suvaliselt lahmima et äkki see või äkki too.
Carclassic OÜ
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Hmm... tagasivoolud jms möödetud. Kui praegu olen arvamusel, et pipardab süütepool. Mis soojenedes kohe lühisesse läheb, lisaks piduridan ka kütuse pealevoolu. Siis käib oma 10 sek, pool läheb kuumaks, lõpus hakkas ka juhtme kõrvalt üle peksma, ju ta on seest ka lühises siis,
Ilmselt sai ta pihta kui süüde pikalt sisse jäi.
Ja see klõbina anomaalia kadus järsku poole käiamise pealt ära ja kõik. Enam pole. Vaikus... Ei saanudki teada mis selle põhjustas.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

sain uue pooli, ei muutund sittagi.
Kütus taga siis ei luba ka isegi mitte. Võtan kütusetoru pihustite latist lahti, käivitub kohe. Käib küll sitasti ja tühikäigul vaid kuid käib, Nii kui bensuvooliku taha ühendan sureb välja.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

mis temp anduri takistus on?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

kus see on?
ple mõõtnud
Vasta