E23 mootoris klõbin
Klapid paigas, reguleerimist ei vajanduki tegelikult.
Nüüd aga käima sain siis kui kütus tagant ära, läheb krraks käima, muidugi kõrgematest pööretest ei tasu rääkidagi. Kui käima läheb siis kaob klõbin ära. Nii kui kütusevooliku taha ühendan, siis enam ei lähe. Viga oleks nagu liialt suures kütuse koguses. Ning kui ta käima läks siis minuarust käis ta vaid paari kolme silindriga.
Nüüd aga käima sain siis kui kütus tagant ära, läheb krraks käima, muidugi kõrgematest pööretest ei tasu rääkidagi. Kui käima läheb siis kaob klõbin ära. Nii kui kütusevooliku taha ühendan, siis enam ei lähe. Viga oleks nagu liialt suures kütuse koguses. Ning kui ta käima läks siis minuarust käis ta vaid paari kolme silindriga.
Praegused tulemused on sellised, et mootor käib, kui tavalise pealevalgumise kütusepaagi ehitasin, küll käib ta ainult tühikäigul ja gaasi vajutada ei tohi, lisaks on nõu surve all et suruks rohkem. Nii kui kütusevooliku taha panen enam ei käi.
Äkki on tagasivooli klapp vms iganes asi see seal vaakumiga töötab väsinud. St avaneb liiga hilja. Muidu see töötab, Peale käiamist laseb ülejäägid sealt välja.
Muud seletust ei oskagi nagu pakkuda enam..
Äkki on tagasivooli klapp vms iganes asi see seal vaakumiga töötab väsinud. St avaneb liiga hilja. Muidu see töötab, Peale käiamist laseb ülejäägid sealt välja.
Muud seletust ei oskagi nagu pakkuda enam..
Kui kütuse surve on korras nagu sa väidad, siis see tagasivooluklapp (selle nimi on tegelikult rõhuregulaator) on töökorras.Äkki on tagasivooli klapp vms iganes asi see seal vaakumiga töötab väsinud. St avaneb liiga hilja. Muidu see töötab, Peale käiamist laseb ülejäägid sealt välja.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Puust ja punaseks .See nn klapp hoiab surve õige väärtuse juures. Kui surve on suurem kui 2,5, siis laseb ta üleliigset survet tekitava kütuse tagasi paaki. Kui surve on väiksem, siis ei lase ta midagi välja. Ehk kõige lihtsam oleks mõõta survet kütuselatis nii, et paned külmkäivitusväljundi otsa latis manomeetri.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
kütuselati lõpus oli rõhk üle kolme, üle kolme, täpsemalt ei tea, kuna manomeetril numbrid lõppesid.
Seda siis mootorit käiates. Tundub norm.
Aga ikkagi, milles asi võiks olla. Äkki sai pika süütesees olemisega aju pihta. Kuidagi nullida seda?
Avab pihusteid valel hetkel või hiab kogunisti koguaeg laht?
Seda siis mootorit käiates. Tundub norm.
Aga ikkagi, milles asi võiks olla. Äkki sai pika süütesees olemisega aju pihta. Kuidagi nullida seda?
Avab pihusteid valel hetkel või hiab kogunisti koguaeg laht?
Rõhk peaks olema mitte rohkem kui 2,5 bar. Kui rõhk oli nii palju, et manomeetril said numbrid otsa, siis ma ei ütleks, et see on normaalne.
Aju nullida? Ega see pole windows, et teed restardi kui kokku jookseb. Ainus variant on aju vahetada proovida kui arvad, et selles viga.
Aju nullida? Ega see pole windows, et teed restardi kui kokku jookseb. Ainus variant on aju vahetada proovida kui arvad, et selles viga.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
hmmm... varuosa tarnijad mulle sellist regulaatorit siin saaremaal ei tahtnud üldse leida. Vaakumvoolik ikka korras jah, kuidas muidu sealt üldse kütus väljuks. Kuid ehk oskab keegi seletada, et kuidas selline viga saab ilmneda üleöö?
Ajuga tsipa raske, lähima paarisaja km kaugusel sellist asja prooviks vist võtta pole
Ajuga tsipa raske, lähima paarisaja km kaugusel sellist asja prooviks vist võtta pole
vaakumvoolikust väljub kütus? vaakumvoolikus peab olema vaakum, mis juhib kütusesurvet vastavalt sellele, kas sisselaskes on vaakum või mitte. Vaakumvooliku august ei tohi kütust küll tulla.
Sobib ju ka 528 või 628 aju, mida kindlasti kergem leida.
Sobib ju ka 528 või 628 aju, mida kindlasti kergem leida.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
See jutt on siin nii segane juba. Alustuseks kontrolli kas tagasivool on puhas, seejärel manomeeter vahele ning kontrolli kütusesurve, kui liiga vähe-palju pane teine surve regulaator. Pihustid võid koos latiga oma pesadest välja sikutada ning mootorit ringi ajades vaata mis teevad, kas pihustavad süstemaatilislet, jooksevad koguaeg lörinal või ei pihusta üldse. Kui sinnani kõik tagasivool, pealevool, surve korras, pihustid ei leki, siis proovid teise ajuga. Veel soovitan kontrollida külmkäevitus pihustit, kas see katkestab kütuse pealeandmise ära või mitte. Seismisega võib igasugu asju autoga juhtuda. Kuskilt süsteem ummistub, kuskil halb ühendus jne. Pead järjest mööda süsteemi minema hakkama mitte suvaliselt lahmima et äkki see või äkki too.
Carclassic OÜ
Hmm... tagasivoolud jms möödetud. Kui praegu olen arvamusel, et pipardab süütepool. Mis soojenedes kohe lühisesse läheb, lisaks piduridan ka kütuse pealevoolu. Siis käib oma 10 sek, pool läheb kuumaks, lõpus hakkas ka juhtme kõrvalt üle peksma, ju ta on seest ka lühises siis,
Ilmselt sai ta pihta kui süüde pikalt sisse jäi.
Ja see klõbina anomaalia kadus järsku poole käiamise pealt ära ja kõik. Enam pole. Vaikus... Ei saanudki teada mis selle põhjustas.
Ilmselt sai ta pihta kui süüde pikalt sisse jäi.
Ja see klõbina anomaalia kadus järsku poole käiamise pealt ära ja kõik. Enam pole. Vaikus... Ei saanudki teada mis selle põhjustas.