Terv,
tegu siis M30B25 mootoriga.
Algselt arvasime (ja ka müüja ütles), et ilmselt plokikaanetihend on kulunud ja otsas ja tekitab probleeme.
Aga nüüd Jossu kiskus mootori laiali ja konstanteeris, et tihend ei ole nii kulunud, ja kaas ei ole nii kõver, et võiks tekkida nii ulmeliselt suur tosoolikadu, nagu meil esines. Paari kilomeetri peale siis käis mootorist u 25l vett läbi.
Klapid on tosooli põlemise jälgedega.
Aga kas plokikaanes või plokis võivad mikromõrad olla? Mida võiks veel proovida? Kuidas lahendada? Survestamine on esimene variant, mida vist tasub proovida?
Aga kas plokikaanes või plokis võivad mikromõrad olla? Mida võiks veel proovida? Kuidas lahendada? Survestamine on esimene variant, mida vist tasub proovida?
Minu panus sellele, et kaas on praguline. Vanadel M30 mootoritel tuleb seda ikka ette.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Ma nüüd peast täpselt ei tea M30 sisselaske ehitust, aga kas kuskilt sisselaskekollektorist sealt jahutusvedelik läbi ei käi? Äkki on seal mingi leke, et kõik silindrid niimoodi vett peale saavad.
nuga kirjutas:Ma nüüd peast täpselt ei tea M30 sisselaske ehitust, aga kas kuskilt sisselaskekollektorist sealt jahutusvedelik läbi ei käi? Äkki on seal mingi leke, et kõik silindrid niimoodi vett peale saavad.
Täna käis kaas survestamises ära, pidi pmst ideaalkorras olema.
Järgmine variant - ikkagi tihend? Visuaalselt küll mingeid läbilaskmisjälgi küll polnud, aga kuna väidetavalt kaas oli varem maas käinud (vist), siis ilmselt ikkagi piisavalt ära hooratud?
Cardo kirjutas:mootoriplokk võib ju ka praoga olla
Kõik 6 silindrit? Mitte päris võimatu, aga ülimalt vähetõenäoline.
Pakuti ka varianti, et kütus on klapid valgeks põletanud.
Profülaktika mõttes võiks muidugi kaant ka veel mõõta vast..
Alumiste lödvikute puhul ei pruugi seda sisinad näha/kuulda. Ise kunagi kokku puutunud sellise asjaga et veekanalid olid plokil nn jama täis millest siis surve sisse tekkis ja lödivkuid lammutama hakkas.
lamp kirjutas:Alumiste lödvikute puhul ei pruugi seda sisinad näha/kuulda. Ise kunagi kokku puutunud sellise asjaga et veekanalid olid plokil nn jama täis millest siis surve sisse tekkis ja lödivkuid lammutama hakkas.
Aga sellisel juhul peaks lõdvikud ikka visuaalselt pragudega ja auklikud olema? Või piisab seal ka mingitest väga tillukestest pragudest?
Salongiradika puhul oleks jalad märjad olnud (ei olnud)
.
Ma ei tea kuidas E28 on, aga E23-l on originaalis vaiba all pealt kummeeritud svamm. Praktikas tähendab see seda, et svamm võib olla üleni läbivettinud, aga vaip on kuiv.
Pealegi, kui paari kilomeetri peale läks üle 25 liitri vett sisse, siis ma kahtlen, et see mootor oleks normaalselt käinud tarbides vett rohkem kui kütust.
Vähemalt kolvid peaks olema täiesti puhtad ja ilma tahmata pealt sellise pesu korral
Kas E28-l automaatkasti õlijahutus ei lähe suurest jahutusradikast läbi?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
valge suits oli taga, kuid ilmselt seda veidi vüimendas ka suhteliselt krübe pakane.
samuti on klapid valged, kõik klapid, ilmselt ta silindrites olnud on. Kuid ploki süvend ja kolvi pea olid tahmased endiselt