Appi - mootoris surve sees?

Kõik tehnilised küsimused.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Appi - mootoris surve sees?

Postitus Postitas Aix »

Terv,
tegu siis M30B25 mootoriga.
Algselt arvasime (ja ka müüja ütles), et ilmselt plokikaanetihend on kulunud ja otsas ja tekitab probleeme.
Aga nüüd Jossu kiskus mootori laiali ja konstanteeris, et tihend ei ole nii kulunud, ja kaas ei ole nii kõver, et võiks tekkida nii ulmeliselt suur tosoolikadu, nagu meil esines. Paari kilomeetri peale siis käis mootorist u 25l vett läbi.

Klapid on tosooli põlemise jälgedega.

Aga kas plokikaanes või plokis võivad mikromõrad olla? Mida võiks veel proovida? Kuidas lahendada? Survestamine on esimene variant, mida vist tasub proovida?
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Aga kas plokikaanes või plokis võivad mikromõrad olla? Mida võiks veel proovida? Kuidas lahendada? Survestamine on esimene variant, mida vist tasub proovida?
Minu panus sellele, et kaas on praguline. Vanadel M30 mootoritel tuleb seda ikka ette.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

aga see peaks ikka vöga joppamine olema kui kõikide silindrite juures praod, sest on näha tosooli põlemis jälgi igas silindris.
Kasutaja avatar
Jaks
Postitusi: 1143
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Kui kõver see nii väga mitte kõver kaan on?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Drama
Postitusi: 159
Liitunud: 17 Nov 2007 22:53

Postitus Postitas Drama »

Tagant viskab valget tossu?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ma nüüd peast täpselt ei tea M30 sisselaske ehitust, aga kas kuskilt sisselaskekollektorist sealt jahutusvedelik läbi ei käi? Äkki on seal mingi leke, et kõik silindrid niimoodi vett peale saavad.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

nuga kirjutas:Ma nüüd peast täpselt ei tea M30 sisselaske ehitust, aga kas kuskilt sisselaskekollektorist sealt jahutusvedelik läbi ei käi? Äkki on seal mingi leke, et kõik silindrid niimoodi vett peale saavad.
ei käi sealt miskit vett läbi
e28
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Täna käis kaas survestamises ära, pidi pmst ideaalkorras olema.
Järgmine variant - ikkagi tihend? Visuaalselt küll mingeid läbilaskmisjälgi küll polnud, aga kuna väidetavalt kaas oli varem maas käinud (vist), siis ilmselt ikkagi piisavalt ära hooratud?
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

mootoriplokk võib ju ka praoga olla
e28
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Cardo kirjutas:mootoriplokk võib ju ka praoga olla
Kõik 6 silindrit? Mitte päris võimatu, aga ülimalt vähetõenäoline.
Pakuti ka varianti, et kütus on klapid valgeks põletanud.
Profülaktika mõttes võiks muidugi kaant ka veel mõõta vast..
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

oled sa kindel, et jahutusvedelik kadus läbi mootori, mitte nt salongiradika, veepumba või mingi lõdviku?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

trevi kirjutas:oled sa kindel, et jahutusvedelik kadus läbi mootori, mitte nt salongiradika, veepumba või mingi lõdviku?
Salongiradika puhul oleks jalad märjad olnud (ei olnud) ja teiste puhul oleks sellise surve puhul ilmselt mingi nähtav-kuuldav sisin pidanud olema?
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Alumiste lödvikute puhul ei pruugi seda sisinad näha/kuulda. Ise kunagi kokku puutunud sellise asjaga et veekanalid olid plokil nn jama täis millest siis surve sisse tekkis ja lödivkuid lammutama hakkas.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

lamp kirjutas:Alumiste lödvikute puhul ei pruugi seda sisinad näha/kuulda. Ise kunagi kokku puutunud sellise asjaga et veekanalid olid plokil nn jama täis millest siis surve sisse tekkis ja lödivkuid lammutama hakkas.
Aga sellisel juhul peaks lõdvikud ikka visuaalselt pragudega ja auklikud olema? Või piisab seal ka mingitest väga tillukestest pragudest?
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Salongiradika puhul oleks jalad märjad olnud (ei olnud)
.

Ma ei tea kuidas E28 on, aga E23-l on originaalis vaiba all pealt kummeeritud svamm. Praktikas tähendab see seda, et svamm võib olla üleni läbivettinud, aga vaip on kuiv.

Pealegi, kui paari kilomeetri peale läks üle 25 liitri vett sisse, siis ma kahtlen, et see mootor oleks normaalselt käinud tarbides vett rohkem kui kütust.

Vähemalt kolvid peaks olema täiesti puhtad ja ilma tahmata pealt sellise pesu korral :D

Kas E28-l automaatkasti õlijahutus ei lähe suurest jahutusradikast läbi?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

läheb läbi radika nagu e23lgi, vaiba alla piilund veel pole.
Drama
Postitusi: 159
Liitunud: 17 Nov 2007 22:53

Postitus Postitas Drama »

No kui see 25l vett oleks läbinud silindrid, siis oleks taga olnud metsikult tossu, juhul kui see nii ei olnud, siis vaevalt see silindritesse pääseb.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

valge suits oli taga, kuid ilmselt seda veidi vüimendas ka suhteliselt krübe pakane.
samuti on klapid valged, kõik klapid, ilmselt ta silindrites olnud on. Kuid ploki süvend ja kolvi pea olid tahmased endiselt
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Kui vesi on silindris, siis on ikka ilge valge toss järel ja klapid on haljad, mitte valged minuarust.
e28
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

läheb läbi radika nagu e23lgi, vaiba alla piilund veel pole.
Kastiõli on ikka õiget värvi?

Kas valged on nii sisselaske kui väljalaske klapid?
Viimati muutis trevi, 30 Mär 2010 20:07, muudetud 2 korda kokku.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Vasta