O/V: M20B25 pritsega mootori, LUKKU

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

O/V: M20B25 pritsega mootori, LUKKU

Postitus Postitas sillufromIV »

Uurin turu seisu e30-le paigaldatud 2,5i mootori osas. See peaks e21 aiste vahele suuremate modifitseerimisteta ära mahtuma. Vaja oleks komplekti: aju, juhtmete, õhulegeja, bensupumba ja muidugi pritsungi ja sisselaskekollektoriga, siduriga. Väljalaskekollektor peaks M20b20 oma minema aga eraldi küljest kruvima ei pea seda.

Palun siis teadjatel tarka nõu jagada ümberistutamise ja muu asjasse puutuva kohta. Kas näiteks e30 mingi 1,8 kast kannatab 2,5 mootori otsa panna või peab selle ka eraldi otsima ... 6-pütase esisillatala on olemas, e30 kast ja sobivaks tehtud kardaan ka olemas, bensu tagasivool on tehtud.

Vahetuseks pakun e21 juppe või juppe+kompensatsiooni või vahetan vajaliku mootori raha vastu.

Pakkumised P.S. või 53550777
Viimati muutis sillufromIV, 09 Jaan 2011 16:28, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2659
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: O/V: M20B25 pritsega mootori, Tallinn

Postitus Postitas Ruut »

sillufromIV kirjutas:Kas näiteks e30 mingi 1,8 kast kannatab 2,5 mootori otsa panna või peab selle ka eraldi otsima ... 6-pütase esisillatala on olemas, e30 kast ja sobivaks tehtud kardaan ka olemas
IIRC on M10 ja M20 kastid erinevad ja ei ole omavahel vahetetavad. E30 kasti kasutades kaotad spidomeetri, kuna e21 kasutab trossiga ajamit.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Spido juba ei tööta, kuna ühel e21-l on 5-ne e30 kast all ja töötab. Küsisin, et teada, kas peab 2,5 mootori jaoks ka teise kasti otsima.

Muidu küsimus suuremale ringile: kas M10 on mingit suurema kubatuuriga mootorit ka, kui 2,0? Kui on, siis millise kubatuuri ja võimsusega ja kuidas nende osas turuseis on?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2659
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

M10 edasiarendus S14, kuni 2,5l aga turuseis on vilets :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

M10-l isegi 2,0 saamine on väga keeruline ja kulukas. M20 otsa istub M20 või M50 kast, kui tahad 4 käigulist M20 kasti siis toda saaks pakkuda koos kardaaniga. Muide kui reaalselt hakkad vahele istutama mootorit siis mul elektri ühendamiseks paar väga kasulikku skeemi olemas, mis elu väga lihtsaks teevad.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

4-käigulisi kaste on omal 3 üle ja kardaan ka olemas liigne ja 315 all ka 5-käigulise kast jaoks ümberehitatud toimiva kardaaniga. Tahtsin teada kas näiteks 1,8 mootorile ehitatud kast 2,5 või 2,7 mootoriga kestab (vääne hoopis teisest ooperist ju). Aga kui kunagi reaalselt ehitamiseks läheb, siis pördun su poole nende elektriskeemide asjus :)
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

1.8 kast ei sobi m20 mootori otsa!
http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=16822
Kui huvi, siis PS.
tel 55570186 - e30 varuosad
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Täpsustaksin siis otsitava andmeid: huvi oleks siis m20b25 "i" mootori vastu (on selline ikka olemas või on m20 "e" ainult?). Huvi on komplekti vastu: moto, käigukast (5k), aju, õhulugeja, radikas, juhtmed. Lisaks uurin ka sobiva bensupumba saadavust.

Teretulnud on proovimisvõimaluse olemasolu.

Pakkumised P.S., viskoosa@one.ee või 53550777, Tallinn

Silver
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

sillufromIV kirjutas:Täpsustaksin siis otsitava andmeid: huvi oleks siis m20b25 "i" mootori vastu (on selline ikka olemas või on m20 "e" ainult?).
Wiki ütleb:
* 1986–1994 E30
* 1989–1990 E34
Tegu siis 125 või 130kW mootoriga.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2659
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ma arvan, et Wiki on antud juhul ebatäpne. Mootorid olid 125 ja 126 kW.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Aga mis 2,5 liitrised need 110 kW on siis?

Tegelikult kilovatid polegi nii tähtsad, peaasi, et aiste vahele hõlpsalt saaks (m20) ja ikka üle 100 kW oleks.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

sillufromIV kirjutas:Aga mis 2,5 liitrised need 110 kW on siis?
M30B25 - ehk siis E28 "tavalised" kahepoolesed.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2659
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

sillufromIV kirjutas:Aga mis 2,5 liitrised need 110 kW on siis?
M30B25 või siis M20B23 Viimane siis 2,3 l
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Siis otsing laieneb ka M20B23 mootorile.

Kas tõesti pole selliseid asju pakkuda siis?

Kas M30 M20-ne asemele ei istu enam? Peab palju ringi tegema?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2659
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

sillufromIV kirjutas:Tegelikult kilovatid polegi nii tähtsad, peaasi, et aiste vahele hõlpsalt saaks (m20) ja ikka üle 100 kW oleks.
Sul signatuuris 320. Võta see mootor - pane väheke kangem nukkvõll ja side-draft karpad (weber, dellorto, solex) ning 100+ kW pole probleem. Kapotialune näeb ka hulka ajastukohasem välja.
Pilt
Viimati muutis Ruut, 22 Dets 2010 00:06, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

to Ruut

Postitus Postitas sillufromIV »

320 ostes ei olnud seesõidukorras ja mingid poisikesed olid seda käivitada üritanud (edutult). Lammutasin selle mootori lollusest, alles jätsin vaid pea :(
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2659
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

sillufromIV kirjutas:Kas M30 M20-ne asemele ei istu enam? Peab palju ringi tegema?
Kui M30 peale minna, siis vaata juba 3,5 :) Malli võid võtta siit teemast http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... 4cee6a8f56
Tüüp taastab ühte kolmest TWR-i poolt ehitatud 335i-st
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Eix22 pakkus sulle ju M20B25 motot, temalt saad soovi korral enamuse vajalikust.
vaguniga
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

to Ruut:

See läheks juba liiale. 2,5 ja M20 oleks optimaalne (lihtne ehitada ja piisavalt võimas).
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Kõige paremini sobib sinna m20.Lihtne peale panna ja mõned juhtmed ühendada.Tean millest räägin :wink: :wink:
Suletud