Olen päris palju siin foorumis ringi kolanud ja tuhlanud. Ja mida aeg edasi, seda rohkem hakkas meeltmööda e28. Kuna jäid ka vedelema BBS RS 17 tollised veljed, oli neile vaja miskit sinna peale isutada. 01.12.13 saigi minust 1986a. 520i 95kw omanik. Tegu siis manuaaliga. Ei ole tal väga lisasid. Manuaalne katuseluuk ja üks el.aken. Riidest sisu, mis oma vanuse poolest väga heas korras. Kapoti all olla miskit põlema läinud üleelmise omaniku poolt:P.(Mootor tühikäigul ei töötanud hästi). See viga kõrvaldatud, töötab nagu kellavärk! Tuurid on külmalt väheke kõrgel (1500) aga soojaks saab siis kõik normis, naq vanal autol ikka ma eeldan. Kapoti alune suht selline tahmane ja paljud plastik detailid saanud kuuma kahjustusi(ära sulanud). Diffripadi oli läbi ja kolksus, nii mis hirmus. Ka see viga tänaseks päevaks kõrvaldatud.Sumps tahab ka keevitust saada, hetkel maru lärmab. Kere on nii ja naa. Tahab tegemist ikka üsna palju. Kroom liistudest tehtud ise shadowline, vaikselt koorub see must aerosool maha, eks ma aitan väheke kiirendada seda protsessi. Mõningaid pilte!
Plaanis on siis auto kapitaalne nö remont, lahti võtta ja alates siis kerest üles hakata taas ehitama. Ilmselt saab kere ka uue värvitooni. Kuna tegu sellise hobi autoga, siis võtan üsna rahulikult, aga võimalikult korralikult! Ja kindlasti läheb ka Teie abi tulevikus tarvis!
